Ik wil via ASP naar een MySQl database connecten met de volgende opdrachtregel:
------------------------------------------------------------------------------------
Dim strConn
strConn = "driver={MySQL};server=SERVER;uid=UID;pwd=PWD;database=DATABASE"
Set dbc = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
dbc.Open strConn
------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens krijg ik de volgende error:
------------------------------------------------------------------------------------ADODB.Connection.1 error '80004005'
SQLState: S1000
Native Error Code: 1130
[TCX][MyODBC]Host 'www.webpointerhosting.com' is not allowed to connect to this MySQL server
Als ik dan probeer om als Server 'localhost' in te stellen (zoals in mijn registratiegegevens stond) kreeg ik de volgende melding:
------------------------------------------------------------------------------------ADODB.Connection.1 error '80004005'
Native Error Code: 2002
[TCX][MyODBC]Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111)
Dus uiteindelijke resultaat: 0,0.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hou er wel rekening mee dat ik geen instellingen op de server kan wijzigen.
Alvast bedankt,
1nfern0
Dim strConn
strConn = "driver={MySQL};server=SERVER;uid=UID;pwd=PWD;database=DATABASE"
Set dbc = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
dbc.Open strConn
Vervolgens krijg ik de volgende error:
Native Error Code: 1130
[TCX][MyODBC]Host 'www.webpointerhosting.com' is not allowed to connect to this MySQL server
Als ik dan probeer om als Server 'localhost' in te stellen (zoals in mijn registratiegegevens stond) kreeg ik de volgende melding:
Native Error Code: 2002
[TCX][MyODBC]Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (111)
Dus uiteindelijke resultaat: 0,0.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hou er wel rekening mee dat ik geen instellingen op de server kan wijzigen.
Alvast bedankt,
1nfern0