Ik gebruik dit stukje code op te connecten met een pop3 server:
Vervolgens kan ik de email die er instaat ophalen en verwerken in mijn script.
het is belangrijk dat mijn script met gewone php functies werkt, dus NIET met externe dingen die mee gecompileerd moeten worden ofzo, anders had ik wel voor IMAP gekozen ofzo
ik krijg nu echter de foutmelding:
Weet iemand hoe ik het zelfde kan bereiken en dat allow_call_time_pass_reference kan omzeilen?
PHP:
1
| $fp = fsockopen("$server", $port, &$errno, &$errstr); |
Vervolgens kan ik de email die er instaat ophalen en verwerken in mijn script.
het is belangrijk dat mijn script met gewone php functies werkt, dus NIET met externe dingen die mee gecompileerd moeten worden ofzo, anders had ik wel voor IMAP gekozen ofzo
ik krijg nu echter de foutmelding:
Ik kan het natuurlijk simpelweg oplossen door allow_call_time_pass_reference aan te zetten in php.ini, maar ik vind dat eigenlijk een brakke oplossing omdat ik dan waarschijnlijk later toch weer in de problemen kom.Warning: Call-time pass-by-reference has been deprecated - argument passed by value; If you would like to pass it by reference, modify the declaration of fsockopen(). If you would like to enable call-time pass-by-reference, you can set allow_call_time_pass_reference to true in your INI file. However, future versions may not support this any longer.
Weet iemand hoe ik het zelfde kan bereiken en dat allow_call_time_pass_reference kan omzeilen?
Leef lekker in het nu, er is niks anders