Ik zoek een schermpje voor mn TI-83 (wil ik van iemand kopen ofzo), maar dat zou misschien gewoon bij Vraag en Aanbod horen. Maar omdat het nogal ongewoon is wil ik het graag in CME posten. Mag dat?
GoT is niet voor verkoop e.d. dus ik denk het niet
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maar de kans dat ik een schermpje vind via V&A is wel erg klein denk ik...
De kans op een slotje deste meer vrees ik.Krankenstein schreef op 05 december 2002 @ 16:03:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Er zijn zoveel mensen die dingen willen hebben die moeilijk te vinden zijn, dus als dit gedoogd wordt dan is het hek van de damKrankenstein schreef op 05 december 2002 @ 16:03:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar zou je niet denken dat CME juist de plaats is waar je dat soort dingen kan vinden?
Nouja, ik ben benieuwd wat de modjes ervan zeggen
Nouja, ik ben benieuwd wat de modjes ervan zeggen
edit:
"de kans op een slotje des te meer"
Daarom vraag ik het ook
"de kans op een slotje des te meer"
Daarom vraag ik het ook

[ Voor 24% gewijzigd door Krankenstein op 05-12-2002 16:09 ]
Ik zou zeggen: lees /faq/forumgedrag#topicstart eens door en doe er je voordeel mee (nee dit is geen toestemming, maar wel een 'nadenkertje'
)
Exirion schreef op 05 December 2002 @ 16:05:
[...]
Er zijn zoveel mensen die dingen willen hebben die moeilijk te vinden zijn, dus als dit gedoogd wordt dan is het hek van de dam
my thoughts exactly
Hmm ik heb ik de CME faq niets hierover gevonden, maar ik snap waar jullie naartoe willen
. Dan maar niet, tenzij iemand er nog anders over denkt
.
Anders mag dit topic wel dicht
Anders mag dit topic wel dicht
Verwijderd
Misschien kan er beter een forum gemaakt worden waarin mensen kunnen vragen of ze iets mogen vragen
. Waar gaat het in hemelsnaam nog over op GoT
.

Zou kunnen, maar het is dit of een slotje denk ik. En het voordeel hiervan is dat alleen de goede topics in het forum komen, dus gaat het forum er, op deze na, er het mooist uitzien.
*Just my €0,02
*Just my €0,02
je zou natuurlijk ook het in je sig een linkje naar je v&a kunnen maken
Verwijderd
@topicstarter: waarom denk je dat iemand überhaupt zo'n los schermpje heeft? ze zitten toch gewoon standaard in de ti-83? misschien dat je bij de importeur meer kans maakt
zei iemand die al zeker 15 posts heeftVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 16:33:
Misschien kan er beter een forum gemaakt worden waarin mensen kunnen vragen of ze iets mogen vragen. Waar gaat het in hemelsnaam nog over op GoT
.
ontopic is alles al gezegt
Nee, vraag en aanbod hoort niet op GoT, daar heb je V&A en www.marktplaats.nl voor. Er is een reden dat de mensen die het interesseert niet op je V&A reageren en wel in CME kijken, dat is namelijk omdat ze CME leuk vinden en V&A saai.
Om te voorkomen dat iedereen "even handig" z'n vraag stelt, daar waar de meeste mensen zitten, zijn er regels opgesteld. Jouw post hoort dus niet op het forum thuis maar in vraag en aanbod. Heel simpel, die regel geldt forumwijd en hoeft niet in elke Deel-faq te staan. V&A hoort in V&A, discussies op het forum, we zijn geen "heeft iemand ff dit en dat voor me" forum, duidelijk?
.
Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
D'r zijn helemaal niet achterlijk veel regels ofzo, alleen staan ze wel allemaal heel erg gedetailleerd uitgezet. Dat is met name het gevolg van wat minder volwassen mensen die in elk regeltje wel een gat zagen en dingen gaan doen "omdat er niet staat dat het niet mag".
Om te voorkomen dat iedereen "even handig" z'n vraag stelt, daar waar de meeste mensen zitten, zijn er regels opgesteld. Jouw post hoort dus niet op het forum thuis maar in vraag en aanbod. Heel simpel, die regel geldt forumwijd en hoeft niet in elke Deel-faq te staan. V&A hoort in V&A, discussies op het forum, we zijn geen "heeft iemand ff dit en dat voor me" forum, duidelijk?
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 16:33:
Misschien kan er beter een forum gemaakt worden waarin mensen kunnen vragen of ze iets mogen vragen. Waar gaat het in hemelsnaam nog over op GoT
.
Wat wil je hier nou weer mee zeggen?
D'r zijn helemaal niet achterlijk veel regels ofzo, alleen staan ze wel allemaal heel erg gedetailleerd uitgezet. Dat is met name het gevolg van wat minder volwassen mensen die in elk regeltje wel een gat zagen en dingen gaan doen "omdat er niet staat dat het niet mag".
[ Voor 32% gewijzigd door JvS op 05-12-2002 17:31 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1