Toon posts:

cpu cooler [arx]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een moederbord van asus, a7v266. Daar zit een cooler op van "cpu cooler arx [dit staat erop], steeds als ik de pc smorgens op moet starten, dan doet hij het niet, ik moet hem als ware "aanslingeren"
kan ik hem schoonmaken, of wat zou er mee aan de hand kunnen zijn?

greetz ][BaSSy][

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

de startspanning van je moederbord is te laag voor de fan, loopt via regelaar en je CPU is koud, wanneer hij warm wordt gaat hij een hoger voltage leveren >> rechtstreeks op voeding aansluiten een optie? anders nieuwe fan halen (gelijk een goeie ;) ) schoomaken zal denk ik niet veel helpen. S6

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Hij heeft waarschijnlijk te weinig kracht om zelf op te starten. Probeer eens in een ander systeem of start met zo min mogelijk energiezuipende apparaten op. (Dus bijvoorbeeld CD-ROM, brander, hdd ff tijdelijk afsluiten van de voeding.) Kijk dan of ie het wel doet. Anders is je koeler denk ik niet zo goed meer.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

welkom op GoT, als je de faq had gelezen, wist je dat het storend is om een groet te zetten onder een post. Ik neem het je niet kwalijk :) maar dan weet je het nu.

/ps. nofi

wat voor voeding heb je er aanhangen dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Maxow op 05-12-2002 16:29 ]