Toon posts:

[NT] Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een netwerk aan het uitbreiden, maar nu zit ik met het volgende probleem.

Ik had altijd een server die internet deelde en meer niet. (deze maakte gebruik van win95 en winroute)
Nu heb ik ondertussen een mooie NT-server erbij gekregen die ik als Fileserver gebruik. Nu wil ik deze ook als DHCP-server gebruiken. Ik heb daarvoor opties gevonden onder NT en wil deze daarvoor gaan gebruiken. Maar nadat ik alles heb ingesteld, ipadressen gateway ed. kan ik nog steeds alleen maar met alleen mijn server online komen en niet met de rest van mijn netwerk.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
je kan je verbindingen niet sharen,

dat moet je dus met een progie doen, je kan geen bridge maken met NT 4.0

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 05:17

Tux

Je moet wel wat instellingen erbij posten, anders kunnen wij je natuurlijk niet helpen.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tux schreef op 05 December 2002 @ 15:51:
Je moet wel wat instellingen erbij posten, anders kunnen wij je natuurlijk niet helpen.
dat heeft geen zin, omdat je de verbindingen niet kun sharen met deze server versie
er moet dus een apaart progie worden geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
okey.. thnx dan weet ik genoeg..
dat wordt weer gewoon terug naar good old winroute

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 05:17

Tux

AMD_er schreef op 05 december 2002 @ 15:53:
[...]

dat heeft geen zin, omdat je de verbindingen niet kun sharen met deze server versie
er moet dus een apaart progie worden geinstalleerd
Ik had je reactie nog niet gezien :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44
.

[ Voor 100% gewijzigd door Remco op 06-12-2002 20:14 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Pagina: 1