Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 16:16:
Dat wordt een hele rits dhtml vrees ik
Je zult iets moeten maken, begin met divjes zou ik zeggen, waarbij de positie van iedere div afhankelijk is van de div die erboven staat. Ik denk dat een een eind komt door de hoogtes van de submenu's in te stellen op 0px en deze hoogte aan te passen bij een onclick event.
Je openingspost is niet echt je van het, maar ik ga er vanuit dat dat komt doordat je gewoon geen flauw idee hebt waar je moet beginnen. Probeer de volgende keer even wat duidelijker te maken wat je al geprobeerd hebt, dan krijg ik niet het idee dat je een script request doet

Ja, vandaar dat ik het in m'n tweede post wat duidelijker heb uitgelegd.

Ik heb al wel wat met de hoogte zitten klooien, maar het probleem is dat het in een menu zit waar ik eigenlijk zo min mogelijk meer in wil aanpassen.
Het menu wordt nu mede opgebouwd door de codebehind (C#) en als ik er allerlei div's tussen ga plaatsen wordt het alleen maar veel lastiger en de code vager.
Maar kan ik niet iets met de filters doen of zo ?
Of werkt dat dus niet op een TR ?
PS. Ik zal niet gauw een script-request doen hoor, aangezien ik liever zelf een hoop ga programmeren dan dat ik een bestaand script gebruik. Mede doordat ik dan meer controle heb over wat er gebeurt en de code (voor mij) duidelijker is.