Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de gelukkige bezitter van een Creative MuVo 64 mb. Alleen het dingetje werkt niet helemaal lekker.

Elke keer als ik het apparaatje in een leeg usb-slot steek, dan geeft Windows aan dat de 'drive' niet geformatteerd is. Als ik 'm dan formatteer, dan kan die óf wel óf niet geformatteerd worden.

Als ie wel geformatteerd kan worden, dan kan ik er ook normaal muziek op kopieren en afspelen. Als ik 'm daarna weer in een computer stop, dan geeft ie dezelfde foutmelding, namelijk dat het apparaat niet geformatteerd is :?

Heeft iemand een MuVo? En zo ja, hoe gaan zij hiermee om? Als ik de formatter van Creative zelf gebruik, dan gebeurt er precies hetzelfde :(

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb je wat meer specs voor ons :?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

misschien de batterij ff verwisselen?
mijn vriendin heeft ook een MuVo, maar zij heeft dit probleem nog niet gehad...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Mooooody schreef op 05 December 2002 @ 15:39:
misschien de batterij ff verwisselen?
mijn vriendin heeft ook een MuVo, maar zij heeft dit probleem nog niet gehad...
Ik heb het op verschillende computers/os-en gehad. Win XP, 2000 en 98 werken allemaal niet. En de batterij verwisselen? Het dingetje gaat zonder batterij in de computer, dus daar kan het niet aan liggen. (wel even geprobeerd trouwens, mocht niet baten)

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 15:42:
[...]

Ik heb het op verschillende computers/os-en gehad. Win XP, 2000 en 98 werken allemaal niet. En de batterij verwisselen? Het dingetje gaat zonder batterij in de computer, dus daar kan het niet aan liggen. (wel even geprobeerd trouwens, mocht niet baten)
oja klopt, dom dom :)

windows herkent de MuVo wel automatisch?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, wordt automatisch herkend. Alleen geeft ie de 2e keer aan dat het apparaatje niet geformatteerd is, terwijl dat wel degelijk zo is!

Afspelen van de mp3-bestanden lukt trouwens ook niet. Het ledje blijft rood branden :(

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 15:44:
Ja, wordt automatisch herkend. Alleen geeft ie de 2e keer aan dat het apparaatje niet geformatteerd is, terwijl dat wel degelijk zo is!

Afspelen van de mp3-bestanden lukt trouwens ook niet. Het ledje blijft rood branden :(
heb je nog grarantie :?

ff terug gaan met dat ding,

Verwijderd

Topicstarter
Haha.. yjah! Heb garantie! 'k Bezit het dingetje namelijk nog maar twee dagen. Maar ik wil er wel zeker van zijn dat het defect is, voordat ik het terugstuur!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Waarom koop je nou voor een berg geld een Creative MoFo :X

64MB is voor MP3 echt niks en voor 43 euro heb je een mooie en goeie 64MB mobile disk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 05 December 2002 @ 15:48:

64MB is voor MP3 echt niks en voor 43 euro heb je een mooie en goeie 64MB mobile disk.
Waarom verdraai je het onderwerp van deze thread? Kom op zeg! Ik moet toch zelf weten waar ik m'n zuurverdiende smeurootjes laat?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
voor dat je hem terugstturd; probeer eerst een schijfcontrole uit te voeren....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 15:49:
Waarom verdraai je het onderwerp van deze thread? Kom op zeg! Ik moet toch zelf weten waar ik m'n zuurverdiende smeurootjes laat?
Ja, sorry... ik heb te veel ervaring van mezelf en anderen met de service en support van Creative. Succes ermee :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mooody

Mooody

elmoody

Exirion schreef op 05 December 2002 @ 15:48:

ik vind 125 euro nog wel kunnen voor een 64mb speler/usb drive hoor...

niet iedereen heeft 400/500 euro liggen voor een iPod :P

• Mooody

Mooody

elmoody

probeer dit eens:
Hold down the play button on the MuVo while inserting it into the USB slot. Keep holding the play button for 5 to 10 seconds. Allow the PC 30-60 seconds to detect the device
Once detected use the Creative MuVo formatter utility to recover\ format your unit. Note: Any data you have on the MuVo will be lost if you use recover\format option
After the unit has been formatted, disconnect it to allow it to be re-detected. It should function normally.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik geprobeerd, maar het helpt niet :(
Ik heb 'm toch niet afgebroken, ofwel?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooooody schreef op 05 december 2002 @ 15:51:
niet iedereen heeft 400/500 euro liggen voor een iPod :P
Ik heb het woord iPod niet genoemd :P

Maar voor 130 euro heb je al een 'volwassen' MP3 speler met 64MB en 64MB blijft niks voor muziek met een beetje kwaliteit. Euhhh... laten we maar ophouden want anders wordt ie boos dat we de topic verkloten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Precies :) Maar ik heb het apparaatje gekocht omdat ik een half jaar ga afstuderen in Portugal. Van bedrijf -> accomodatie, transport van bestanden. En dat ie ook nog eens MP3-bestanden af kan spelen, das natuurlijk mooi meegenomen.

Maar ach... het probleem :( :( :(
Pagina: 1