Ik werk met Photoshop 5.0 en ik vind het mega lastig dat je maar 1 keer op undo kunt drukken. Is er een instelling zodat het programma meer laatste stappen kan onthouden?
Je kan toch ook Step Backwards doen ? Iig in Photoshop 6. En de window History doet inderdaad hetzelfde.
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Dan moet je ctrl+alt+z doen, dacht ik. Dan ga je telkens 1 stap terug in je historie.
There could be only one, too bad it wasn't me
Euhm jah, daar heb ik ook gezocht en ik photoshop 7 staat dat er inderdaad zo bij, maar in de 5 versie heb je datzelfde configuratie scherm maar dan zonder historie settings.Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 15:14:
allemaal goed en hier is een screenshot:
[afbeelding]
Denk da'k maar eens op alle computers dezelfde versie ga installeren (7)
Ik heb PS 5.5, en daarin heb je al het History scherm ... in 5 dus nog niet? Lijkt me wel vreemd dat ze daar in 5.5 nét toevallig mee kwamen..
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
In versie 5 is ook al de historie opgenomen, in versie 4 zelfs! Ik heb vanaf het begin er gebruik van gemaakt! Het kan zijn dat de instellingen nog niet zijn opgenomen, maar hij zit er wel degelijk in!!!
ctrl + z = 1x undo
ctrl + alt + z = nog een keer undo... kun je blijven doen (tot het aantal stappen wat je hebt opgegeven in het undo scherm dus)
ctrl + alt + z = nog een keer undo... kun je blijven doen (tot het aantal stappen wat je hebt opgegeven in het undo scherm dus)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()