Is er een Resolutie patch voor C&C Tiberian Dawn en Red Alert 1 zodat ik in 1024*768 kan speelen mijn monitor vind een andere res. niet zo fijn (kut monitor) dan komen dingen zoals dat bouw menu en geld enzo allemaal buiten beeld, en de knopje op dat kutding doen het ook al niet, en NEE ze hebben geen drivers voor mun monitor. (Ttung intelliscan)
Dem daar willik eigenlijk ook wel een crack voor. De reso nu is echt kut. Ra2 valt wel mee!
Vanaf TS kan je in die *.ini file elke res. invullen die je wil, maar TD en RA1 niet, daarom wil ik daar een patch voor
Bij mijn vorige post bedoel ik dus: RA1.
Daar vind ik de reso nog wel heel goed te doen. Is gewoon 640*480. Maar C&C is wel heel kut. 320*200!
Daar vind ik de reso nog wel heel goed te doen. Is gewoon 640*480. Maar C&C is wel heel kut. 320*200!
Exterazzo: Zoek dan een Win95 versie op van C&C1, die is ook in 640x400/480.
If nothing is written below, I was the last to reply...
Dan moet je C&C Gold hebben. das C&C TD met de RA1 resolutie.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 23:03 schreef RainManX het volgende:
Exterazzo: Zoek dan een Win95 versie op van C&C1, die is ook in 640x400/480.[/quote]Ja
Zal ik eens gaan zoeken dan
Exterazzo: Zoek dan een Win95 versie op van C&C1, die is ook in 640x400/480.[/quote]Ja
Kun je niet via je OSD van je monitor, door het beeld te verplaatsen gewoon alles zichtbaar krijgen:P.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Nee, knopjes weken niet en als ik het via windows doe dan schakelt hij gewoon weer terug en zie ik 50% van het beeld nietmeer.
Pagina: 1