Virussen? Scan ze hier!
dus daar staan nou 1014415 koeien te wachten?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Jammer, ik heb geen digitale camera 
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
hmmz,
Geen eens een 19 inch kast??
NIW, jij kunt nog het een en ander kwijt op je buro, das bij mij wel effe anders....
Waar staat trouwens het bed waar ju nu tijdelijk in slaapt om de proxy te bewaken??
nog een klein weekje en dan
:d
Geen eens een 19 inch kast??
NIW, jij kunt nog het een en ander kwijt op je buro, das bij mij wel effe anders....
Waar staat trouwens het bed waar ju nu tijdelijk in slaapt om de proxy te bewaken??
nog een klein weekje en dan
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Nou, nee, 10 cm hoog 
Enneh, geen bed, maar Remote Control
Trouwens, ik heb geen ruimte meer, ik heb express niet naar links gewebcammed, daar is het namelijk een puinhoop
Enneh, geen bed, maar Remote Control
Trouwens, ik heb geen ruimte meer, ik heb express niet naar links gewebcammed, daar is het namelijk een puinhoop
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zie ik dat goed ? (nogal vage foto) Maar dat lijkt wel een Dell !
Mijn proxy draait ook op een Dell (Precision 210 Dual PIII 450, 512Mb ECC-SDram)
Mijn proxy draait ook op een Dell (Precision 210 Dual PIII 450, 512Mb ECC-SDram)
Inderdaad, het is een Dell OptiPlex GX1. P2-350, 128 MB, 6.4 GB, Win2K.
Virussen? Scan ze hier!
En dit is [url="http://neptune.tcw.cx"]Neptune[/link], de server die dpc.tweakers.org host:
Voor een kleurenfoto klik hier.
Voor een kleurenfoto klik hier.
Pagina: 1