Programma voor local remote van mp3's?

Pagina: 1
Acties:

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
weet iemand of er een proggie is waarmee je op een andere computer die aan het zelfde netwerk hangt een mp3'tje kan starten? Zodat iedereen op dat netwerk een nummer van zijn keuze in een soort play list kan gooien.

ik bedoel niet Remote desktop controle (het moet echt alleen voor mp3'tjes gaan). Dit omdat ik aan mijn comp de boxen heb aangesloten en dat anderen die in de zelfde ruimte werken (in mijn mp3 playlist nummers (die ook op mijn comp staan ) toe kunnen voegen.

Iemand een idee?

www.Qbox.nl

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 16:44

Tux

Ik weet dat er een php script voor bestaat dat met een programma samen WinAmp kan aansturen maar volgens mij kan je daar niet je playlist mee bewerken.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

gewoon je map sharen, en dan kunnen de andere gebruikers gewoon jou mp3's toevoegen :o

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 14:49:
gewoon je map sharen, en dan kunnen de andere gebruikers gewoon jou mp3's toevoegen :o
Ja dan kunnen ze die op mijn hd zetten, maar dan staat ie toch niet in mijn play-list.

PS ze hoeven niet in winamp afgespeeld te worden. Heb het al wel geprobeerd met een php script "TuneZ". maar dat kreeg ik niet echt goed aan het draaien.

iemand anders nog een idee?

www.Qbox.nl

Verwijderd

je kunt de gedeelde map van een ander in een net share zetten zodat het gewoon een schijf op jouw computer wordt. Dan kun je die gewoon in je play-list lezen. Het automatisch updaten van jouw playlists als iemand anders op jou pc met je mp3 rommelt heb ik nog niet gezien.