Toon posts:

mohaa sh wapens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb net de nieuwe mohaa sh gehaald, nou staat er op de achter kant van het doosje: Meer dan 15 extra wapens uit WoII, waaronder de ....... enz
maar waar vind je die extra wapens?
bij de multiplayer heb je gewoon de standaard wapens.
ook kan ik in het multiplayer gedeelte geen rookgranaten vinden.

weet iemand hier raad mee?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op http://www.ea.com/eagames...assault/specs/weapons.jsp vind ik ze wel...
Misschien dat die wapens eruit zijn gehaald, omdat ze anders de gameplay van het multiplayer gedeelte zouden verpesten, bij RtCW zijn er ook wapens uitgehaald/aangepast omdat je te sterk waren/niet pasten in multiplayer.

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 05-12-2002 14:36 . Reden: verkeerde link gepaste, fixed ]

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Misschien wisselen van skin van speler in multiplayer. :?

Want per skin krijg je nammelijk andere wapens.

Verwijderd

bakkiepleur schreef op 06 December 2002 @ 11:46:
Misschien wisselen van skin van speler in multiplayer. :?

Want per skin krijg je nammelijk andere wapens.
nee toch, het was toch dat je gewoon uit de verschillende wapens kon kiezen, zoals Rifle, Sniper SMG, MG Bazooka en de ShotGun

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 12:24
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 11:48:
[...]

nee toch, het was toch dat je gewoon uit de verschillende wapens kon kiezen, zoals Rifle, Sniper SMG, MG Bazooka en de ShotGun
ja maar niet alle skins hebben dezelfde wapens. je hebt bijvoorbeeld een russische skin en die heeft een sniper met 10 kogels waarvan de recoil (terugslag) heeeeeel hoog is maar hij schiet wel snel.
en de rookgranaten zitten ná de granaten. dus 2x op 5 drukken. maar het ligt eraan wat voor gun je hebt. een sniper heeft d8 ik helemaal geen rookgranaten en maar 1 granaat. en een SMG heeft weer 3 of 4 granaten en 2 smookgranaten. dus dat vercshilt per gun.

www.hetbsg.nl