Ik heb de beschikking gekregen over een Ipaq H3870 alleen staat op dat ding een duitse versie van PocketPC 2002. Weet iemand hier hoe je daar een engelstalig versie op kan zetten?
geen idee. enge wat ik zou denken flashen met nieuwe software naar engels?
Ik zou het doen!
Kijk eens bij pocket-pc club. Daar is die vraag ook al eens gesteld. Het andwoord was dat dat niet gaat. Sorry het waarom niet weet ik niet meer.
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Ik neem aan dat je, voordat je het hier ging vragen, Compaq al gebeld hebt? Wat zeiden zij?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Een collega van mij heeft inderdaad contact gehad met Compaq en daar zei één of andere wiseguy dat het wel kon maar dat ze daar niet mee konden helpen omdat het illegaal isErectionJackson schreef op 06 December 2002 @ 11:46:
Ik neem aan dat je, voordat je het hier ging vragen, Compaq al gebeld hebt? Wat zeiden zij?
Pff wat dom
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
t kan wel, je moet dan die rom file gaan editen, ik heb er een artiekeltje overgelezen... moet je ff op pocketpc-club zoeken, daar heb ik t ook vandaan
Pagina: 1