APC UPS uitval om de 2 weken.Plz help

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Op een netwerkje met NT4 server heb ik een probleem.
De ups die aan de NT4 server hangt valt om de 2 weken spontaan uit,zonder de NT4 server netjes uit te zetten.
Powerchute is geinstalleerd maar niet ingesteld om om de 14 dagen down te gaan.

Kan iemand oplossing/tips geven.

Thy will see the light...

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 08:09
Als er garantie op zit zou ik er mee naar de winkel/fabrikant toe gaan! Als jij niet ingesteld hebt dat ie uit moet dan kan ie defect zijn. Maar als het altijd om de 2 weken is dat ie uitvalt zal ik toch es gaan kijken naar je instellingen

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Er staat nergens in de instelling dat die na 14 dagen down moet gaan.

Thy will see the light...

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Prebeer eens je UPc 2 weken te laten draaien, en de communicatie kabel niet verbonden, als i dan nogsteeds uit zichtzelf uit gaat dan is je UPS naar de klote, als i dan gewoon na die 2 weken blijft draaien dan moet je het toch in NT zoeken.

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Eens in de zoveel tijd ontlaadt zo'n APC UPS zich eens kan ik herinneren van m'n oude werk.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wat gaat er nou uit, de ups of de ups en NT?

De laatste is niet goed. (Duh)
Het eerste kan inderdaad de onderhoud zijn van de ups. Hij onlaadt zich dan totdat deze leeg is, om het batterij effect tegen te gaan. 1 keer in de maand is meer dan voldoende. In Powerchute kan je alles instellen, veel opties zijn het niet.

Testen met het kabeltje eruit werkt dan niet, want het wordt in de ups opgeslagen.

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

er is een optie om auto test uit te voeren mischien staat dat op 14 dagen, en als de test iets lang duurt gooit hij natuurlijk alles uit. Dan moet je de auto test uit zetten.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dan gooit hij alles uit? Natuurlijk NIET! Je zet ze juist neer in een bedrijfskritisch netwerk om het in de lucht te houden.
Pagina: 1