Koopt men nu veel geheugen nou dat het zo goedkoop is. (ik kijk vooral naar de 128MB 133MHz) die nog geen f 200,- kost.
Ik heb vandaag mijn 128 Mb Pc133 reepje ontvangen, dat maakt het totaal van mijn geheugen op 256 mb (bij het booten geeft ie nu 261 mb aan)
De prijzen zijn zo goedkoop, dat zal niet lang zo blijven, want er wordt nu minder geproduceerd, zodat de prijzen weer zullen stijgen..
De prijzen zijn zo goedkoop, dat zal niet lang zo blijven, want er wordt nu minder geproduceerd, zodat de prijzen weer zullen stijgen..
Don't You stare there, Operate!
Ik las het 
160 piek voor 128mb sdram dimm pc133 168pins, lekker
(ex btw ja). En voor 400 piek ehb je al 256 
Op naar de 512mb sdram in deze bak dus
Ik had namelijk gespaard voor ram, zo een 350 piek, dus beetje bijleggen voor iets meer is lekker
160 piek voor 128mb sdram dimm pc133 168pins, lekker
Op naar de 512mb sdram in deze bak dus
Ik had namelijk gespaard voor ram, zo een 350 piek, dus beetje bijleggen voor iets meer is lekker
http://mrfloris.com
Verwijderd
Helemaal mee eens. Lekker goedkoop geniet ervan. 256 is voor mij genoeg maar prop erin wat je missen kan
Wel jammer dat de laagste prijs die ik heb kunnen vinden hier in Eindhoven 272,- is bij www.computer-land.nl.
Weet iemand nog een goedkopere zaak hier in de buurt?
Weet iemand nog een goedkopere zaak hier in de buurt?
Daarom is er zoiets als online kopen. dan betaal je de kosten (128MB 133MHZ is 195,-) + 25,- vezendkosten (rembours) das 220,-. Dus 52,- goedkoper dan in de winkel kopen.
Ik ben nu ook van plan om wat extra geheugen te kopen, maar de goedkoopste computerboeren uit de pricewatch (<225 gulden) komen allemaal ook meteen een beetje twijfelachtig over, behalve Accel in Utrecht misschien.
Ik neem aan dat jullie dat goedkope geheugen ook ergens bestellen of bij een winkel halen, welke zijn een beetje betrouwbaar in de buurt van Eindhoven met die goedkope prijzen?
Amersfoort, Utrecht of Den Bosch (in de stad, niet industrieterrein!) komen ook in aanmerking omdat ik daar redelijk vaak kom, want ik loop toch liever ergens binnen!
Ik neem aan dat jullie dat goedkope geheugen ook ergens bestellen of bij een winkel halen, welke zijn een beetje betrouwbaar in de buurt van Eindhoven met die goedkope prijzen?
Amersfoort, Utrecht of Den Bosch (in de stad, niet industrieterrein!) komen ook in aanmerking omdat ik daar redelijk vaak kom, want ik loop toch liever ergens binnen!
iOS developer
Verwijderd
Ik had dat vorig jaar al gedaan, had toen meevallertje soort van
en toen 512MB Mushkin PC133 CAS2 gekocht. En een i815 hapt niet meer dan 512MB dus jah is wel zat.
hmz
/off topic
kep nu dane elec geheugen 128 mb erin...is het slim om dat precies hetzelfde te koop ?
/off topic
kep nu dane elec geheugen 128 mb erin...is het slim om dat precies hetzelfde te koop ?
Nog meer?
*insert signature here
Verwijderd
Ik heb net 128 mb 133 mhz erbij gekocht. Nu totaal 256 mb. Ik vraag me 2 dingen af:
1. Gaat het booten van windows ME nu sneller met 256 ipv 128 mb of maakt het weinig uit? 2. Hoe groot moet ik nu mijn swapfile kiezen nu ik 256 mb intern heb? Min en max op 128?
1. Gaat het booten van windows ME nu sneller met 256 ipv 128 mb of maakt het weinig uit? 2. Hoe groot moet ik nu mijn swapfile kiezen nu ik 256 mb intern heb? Min en max op 128?
Ik heb er vorige week net een reepje van 256mb PC100 aangeschaft voor mijn server.
Die draaid nu met 384mb, mijn 3 workstations hadden al 256mb.
Misschien niet genoeg?
Die draaid nu met 384mb, mijn 3 workstations hadden al 256mb.
Misschien niet genoeg?
Knights: Dane Elec (Cube memory) heb ik goede ervaring mee, in de zin het goede kwaliteit spul is, maar op zich hebben de meeste mobos geen moeite met verschillende types geheugen tegelijk. Eventueel kun je problemen krijgen met verschillende timings geheugen in een compu: dus PC66 en PC133 tegelijk zegmaar. Maar merk zou niet echt uit moeten maken.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 03:36 schreef Silvershadow het volgende:
1. Gaat het booten van windows ME nu sneller met 256 ipv 128 mb of maakt het weinig uit? [/quote]Nee, want volgens mij gebruikt WinME, omdat het de Win9x-core gebruikt, niet meer dan 128MB van je geheugen. Dus als je 256 hebt kan WinME het zelf niet gebruiken. Echter sommige programma's/spellen (volgens mij oa Q3) kunnen het wel gebruiken en die lopen dan ook sneller.
Als je hele OS sneller zou moeten gaan lopen zou ik overstappen naar Windows 2000, deze ondersteund wel meer geheugen en ik heb zelf HELE goede ervaringen met memory-upgrades onder Windows 2000, bij mij werd het (128=>256) duidelijk sneller. Of je kan Linux nemen die ondersteund ook meer geheugen dan WinME...
1. Gaat het booten van windows ME nu sneller met 256 ipv 128 mb of maakt het weinig uit? [/quote]Nee, want volgens mij gebruikt WinME, omdat het de Win9x-core gebruikt, niet meer dan 128MB van je geheugen. Dus als je 256 hebt kan WinME het zelf niet gebruiken. Echter sommige programma's/spellen (volgens mij oa Q3) kunnen het wel gebruiken en die lopen dan ook sneller.
Als je hele OS sneller zou moeten gaan lopen zou ik overstappen naar Windows 2000, deze ondersteund wel meer geheugen en ik heb zelf HELE goede ervaringen met memory-upgrades onder Windows 2000, bij mij werd het (128=>256) duidelijk sneller. Of je kan Linux nemen die ondersteund ook meer geheugen dan WinME...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Ik ga denk ik 256 Mb PC133 CAS2 kopen van Crucial. 512 Mb eigenlijk, maar ik koop het samen met ene kennis. Scheelt weer 11 pond shipping.
wat kost 256 mb dan ? inclusife shipping?
358,375 Pond???
en das: 1295,88 gulden als het goed is.
en das: 1295,88 gulden als het goed is.
Verwijderd
Vriend van mij KON aan RAM komen wat "van de vrachtwagen gevallen was", á 85,- per reepje 64MB-100Mhz 
Heb er ook maar twee van verkocht, toen er eentje kapot ging (te hard v.d. vrachtwagen gevallen) kreeg ik gewoon een nieuwe van hem. Voor de rest doen al die reepjes het perfect.
Greetz, Steven
Heb er ook maar twee van verkocht, toen er eentje kapot ging (te hard v.d. vrachtwagen gevallen) kreeg ik gewoon een nieuwe van hem. Voor de rest doen al die reepjes het perfect.
Greetz, Steven
Pagina: 1