Metro : Opvolger XP radicaal anders *humor*

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Dit artikeltje van de metro van 5 dec wou ik jullie toch niet onthouden :
Opvolger XP radicaal anders.
REDMOND : De nieuwe windows, die nu nog onder de codenaam Longhorn door het leven gaat, breekt radicaal met de huidige Windows XP. Microsoft investeerd in veiligheid en auteursrechten. Een analist beschrijft Windows Longhorn als veiliger dan Unix. Nieuw is ook de strakkere koppeling tussen hardware en software. Critici en privacygroeperingen vrezen dat dit de vrijheid van de mensen nog verder zal beknotten. Producten die volgens Microsoft niet door de beugel kunnen zullen met Longhorn niet werken. De entertainment wereld zal dan weer tevreden zijn, want gekopieerde werken zullen met Longhorn -indien Microsoft in zijn opzet slaagt - geen kans krijgen.
In ander nieuws, de FSF heeft vanmorgen Palladium voor Unix gelanceerd, uiteraard onder gpl :
code:
1
2
#!/bin/bash
find / -name *mp3 *divx *avi -print | rm -f

:D :D

Ik lag driedubbel in een breuk :D

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Moet natuurlijk zijn:
code:
1
2
#!/bin/bash
find / -name *mp3 *divx *avi -print | xargs rm -f
:)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Heh, wel leuk hoor en ik kan een grijns ook niet onderdrukken, maar echt "humor" in de zin van "grappig" is het niet en veel meer dan flamen / ongenoegen uiten kan je in een dergelijk topic niet... er zijn al genoeg draadjes geweest over palladium e.d. Sorry kerel, maar ik doe em toch dicht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.