Toon posts:

vertraging muis bij Mafia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de search kon ik hier niets over vinden. Het ergst was het bij Max Payne en nu bij Mafia. Op zich is het beeld vloeiend, alleen reageert de muis met een fractie vertraging, erg irritant bij het schieten dus :(
Het lijkt me dat ik niet de enige ben met dit probleem, dus misschien dat iemand dit zelfde probleem heeft kunnen oplossen?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:07

Maxow

Hidden Sound System

daar had ik in max payne ook last van toen ik anti-aliasing aan zette. In mafia volgens mij ook een beetje last van gehad jah. Al geprobeert de settings wat lager te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het probleem inderdaad opgelost, maar dat doe ik uiteraard liever niet. Omdat de framerate op zich goed is ligt het aan iets anders lijkt me.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

wat voor videokaart heb je dan?

Verwijderd

Topicstarter
Een Geforce 3 Ti 200, redelijk overgeklokt

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:11
Dit heb ik gezien bij GTA3, goede framerate maar de besturing liep een halve seconde achter. Erg raar. Het was niet op mijn systeem, dus ik weet niet precies waar het aan gelegen heeft. Standaard antwoord: laatste Detonator en muisdrivers. Misschien is het handig om fancy muisdriver (Logituk iemand?) eens te uninstallen en het met de basic drivers van Win te proberen.

Verwijderd

Probeer (als je win xp hebt) es de optie "Verbeterde precisie" uit te zetten bij de eigenschappen van je muis (iets dergelijks, zit nu niet achter win xp :P)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 13:39 . Reden: tiepoos ]

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

omg, gta3.... praat me er niet van. Dat was echt het toppunt van 8erlopende besturing :'( . (ik denk dat dat ook komt doordat dat een hele slechte port was van de ps2 -> pc )

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:41
MaxOW schreef op 05 December 2002 @ 13:38:
omg, gta3.... praat me er niet van. Dat was echt het toppunt van 8erlopende besturing :'( . (ik denk dat dat ook komt doordat dat een hele slechte port was van de ps2 -> pc )
Ik heb anders geen problemen in gta3 hoor :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm.. specs van je pc?

Verwijderd

Topicstarter
MSI K7T Turbo - AMD Athlon XP 1600+ - 512 MB PC133 DIMM - Geforce 3 Ti 200 @ 220/480

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 13:57 ]

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:41
AMD athlon 1200
1024MB pc133
Geforce4 ti4400
Terratec 6fire LT
7200rpm maxtor

en dan nog wat gebruikelijke zooi.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

damn, hoe kan dat bij mij dan zo ruk lopen :?

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt voor de tips. Ik ga ze straks meteen uitproberen als ik thuis ben.
Pagina: 1