Tijdje geleden heb ik via DDDI 4 cd's van Debian Woody besteld. Handleiding was toen nog niet beschikbaar maar zag dat er verder genoeg te vinden was op het internet.
Nou ben ik 4 dagen geleden begonnen met installeren (1e keer) en dat ging wonderwel erg makkelijk. Lekker lopen kloten met Xwindows (niet aan de praat gekregen overigens), moduletje etc. Nou zit ik er over te denken om m'n w2k server te vervangen door Debian, aangezien debian alle functies kan overnemen zoniet beter.
Wat ik graag zou willen:
* Filesharing (module : Samba)
* Internetsharing (module : ipfilter)
* Webserver (module : Apache & MySQL)
Nou is mijn vraag, is het verstandig om de server deze 3 functies te laten uitvoeren en waar moet ik op gaan letten bij installatie.
Nou ben ik 4 dagen geleden begonnen met installeren (1e keer) en dat ging wonderwel erg makkelijk. Lekker lopen kloten met Xwindows (niet aan de praat gekregen overigens), moduletje etc. Nou zit ik er over te denken om m'n w2k server te vervangen door Debian, aangezien debian alle functies kan overnemen zoniet beter.
Wat ik graag zou willen:
* Filesharing (module : Samba)
* Internetsharing (module : ipfilter)
* Webserver (module : Apache & MySQL)
Nou is mijn vraag, is het verstandig om de server deze 3 functies te laten uitvoeren en waar moet ik op gaan letten bij installatie.
Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!