Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kom niet langs dat level (met de russen) dat je het kremlin moet vernietigen. Hulp graag!!!!

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zorg voor een goede verdediging van tesla coils powered met tesla troopers en een zooi pillboxes. OFTEWEL: bouw een ijzersterke verdediging voor de troepen die blijven komen, met de Nuclear Power Plants die in die missie beschikbaar komen kun je lekker veel tesla coils bouwen.

Je moet een nuke silo bouwen, maar voor je dat doet moet je veel flak cannons bouwen omdat als je een nuke silo hebt gebouwd, er zeppelins blijven komen die hem proberen te vernietigen

2 nuke's op het kremlin -> mission accomplished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 16:34
Ik had aanvankelijk ook moeite met dit level. Toen vond ik een truukje.
Ga met 2 zeppelins helemaal naar links, dan omhoog. Je verliest dan een zeppelin. dan naar rechts. Je vliegt dan over wat 'stroom' gebouwtjes. Schakel er een paar uit, maar zeker die nuclear power generator. Wel oppassen dat je niet te ver weer naar beneden vliegt. Hierna kan je rustig het Kremlin bombardirski..

Oh ja. het maakt niet uit dat je basis helemaal aan vlarden geschoten wordt..

Oh ja2, ik was in 8 minuutjes klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Je moet vooral verdediging bouwen. Veel tesla coils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ikzelf had zelf ook wat problemen aan het begin. Wat ik gedaan heb:

Als eerste met de kirovs de verdediging voor je basis mollen en de tesla generators overnemen. Op dat kleine heuveltje verdediging neerzetten (alle aanvallen lopen langs dat heuveltje).. Wat honden in de bosjes beneden tegen de yuries.. Later nog wat flacktracks tegen de kirovs en 2x een nuke op het kremlin.. Klaar....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon 14 kirovs gemaakt en op het kremlin afgestuurd er worden er 16 neergehaald de rest sloopt dat rothok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 23:07 schreef locutus of borg het volgende:
Ik heb gewoon 14 kirovs gemaakt en op het kremlin afgestuurd er worden er 16 neergehaald de rest sloopt dat rothok :)[/quote]:? ... kremlin afgeschoten met -2 kirovs?? Hoe doe je dat?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm alles op def

zooitje kirovs erheen en 2 nukes erop klaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 23:09 schreef Janoz het volgende:
:? ... kremlin afgeschoten met -2 kirovs?? Hoe doe je dat?[/quote]Negatieve energe naatuurlijk ! met -2 kirovs heb je heel veel anti-materie en dat laat je gewoon op dat Kremlin donderen ;);););)

(ja, ik verveel me ja)
Pagina: 1