Goede CD-writer

Pagina: 1
Acties:

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 16:06
Hoi,

Ik wil een goede maar niet al te dure CD-writer kopen. In eerste instantie wilde ik een Plextor (8x4x32, IDE, f 510,=) kopen, maar die blijkt nauwelijks meer geleverd te worden... :-( Dus nu ben ik op zoek naar een alternatief.

Tot nu toe zijn mij 2 writers aangeraden: De Ricoh 8070A-DP (f 420,=, 8x4x32) en een Philips waarvan ik het typenummer niet meer weet, van f 550,=. Gezien alle verhalen over Philips-schrijvers op internet lijkt me dit niet zo'n goed idee (of is dat verleden tijd en zijn ze nu wel beter?). De Ricoh komt er op diverse gebruikersforums goed uit. Dus dit lijkt een goed advies te zijn. Wie weet hier meer van...?

Verwijderd

Ik raad de Philips af!!!
Heb ik vaak problemen mee gehad

DashX

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 18:46 schreef derek0905007 het volgende:
Ik raad de Philips af!!!
Heb ik vaak problemen mee gehad

DashX[/quote]join the club

Verwijderd

Samsung fikkertjes moeten ook goed zijn, heb er zelf geen ervaring mee maar ken een aantal mensen die wel zo'n gevalm hebbben en die zijn er bijzonder tevreden mee.

Zelf heb ik een plextor 8x4x32 (gekocht toen ie nog wel te verkrijgen was......)

Verwijderd

Wacht anders even en ga voor de plextor.
Geniale drives zijn het en zeker de moeite waard om te wachten. raar dat ze niet leverbaar zijn. Wat dacht je van winkels te benaderen die ze wel hebben. Hier in R'dam zijn ze overal verkrijgbaar. Ik zou voor de SCSI versie gaan alleen is een stuk duurder.
Ze kunnen je de writer gewoon via Rembours opsturen. Als je het mij zou vragen is het dik de moeite waard.

Verwijderd

De gedachte alleen dat je een philips fikker wilt kopen...
In epe zouden ze zeggen: Die jonge is onrein....

Succes

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 16:06
Tja.

Ik ben bij een winkel geweest waar de verkoper zei: "Wij verkopen alleen kwaliteit, dus niet die meuk van HP." Het volgende wat hij zei was: "We verkopen bijna alleen Philips, nog nooit een teruggekregen." Wat een humor he :-)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Plextor, Yahama is ook goed.

OHW, en als je die 12x10x32 neemt die burn proof is hoef je geen SCSI.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1