Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dutchtone GPRS instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De klantenservice vertelde mij net dat GPRS deze week voor consumenten in werking is getreden. Ze konden mij echter niet de instellingen geven omdat zij die zelf nog niet hadden.

Wie heeft de instellingen wel?

Het gaat mij om de APN voor mobiel internetten, niet voor wappen :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:58

JB

Cédric roelt!

Zijn die niet voor elke provider anders?

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
Scooter_Fox schreef op 05 December 2002 @ 12:33:
Zijn die niet voor elke provider anders?
Daarom vraag ik het :)

Ik zal er meteen bij vermelden dat het om het Dutchtone Business 120 abonnement gaat.

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Hoe zou iemand op GoT nou moeten weten wat de GPRS instellingen van Dutchtone zijn als ze het bij Dutchtone zelf nieteen weten? :?

Verwijderd

Topicstarter
Proggy schreef op 05 December 2002 @ 15:24:
Hoe zou iemand op GoT nou moeten weten wat de GPRS instellingen van Dutchtone zijn als ze het bij Dutchtone zelf nieteen weten? :?
Euhm... omdat dit GoT is?

De gemiddelde GoTter heeft alle logische APN-en al geprobeerd (ik ook, maar ik wist niet wat logisch was :? ), en er zijn vast wel GoTters die bij Dutchtone werken :)

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Logische APN is meestal: "internet"

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:55
Zoek ff naar het Dutchtone Extended topic. Daar staat het een en ander. Volgens mij kun je met een type Nokia en een type SE een profiel laten smsen. Als iemand dat al gedaan heeft, zou diegene je de instellingen toch kunnen vertellen denk ik :)

Succes!
edit:
Het is een Nokia 7650 en een SE T68i (of Ericsson T68) en het topic is hier: [rml][ GPRS] Dutchtone Extended![/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Gugger op 05-12-2002 19:31 ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Topicstarter
Gugger schreef op 05 December 2002 @ 19:26:
Zoek ff naar het Dutchtone Extended topic. Daar staat het een en ander. Volgens mij kun je met een type Nokia en een type SE een profiel laten smsen. Als iemand dat al gedaan heeft, zou diegene je de instellingen toch kunnen vertellen denk ik :)

Succes!
edit:
Het is een Nokia 7650 en een SE T68i (of Ericsson T68) en het topic is hier: [rml][ GPRS] Dutchtone Extended![/rml]
Bedankt!
Deze kan dicht :)
Pagina: 1