Toon posts:

[HTML]Zoekfunctie met javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Aangezien iemand mijn vorige topic gesloten heeft?!?!?!??!?! maar even een nieuw topic) Kan degene die dit topic gesloten heeft mij vertellen wat de reden hiervan is? Het sluiten van een topic van iemand die een serieuze vraag stelt en daarop ook een antwoord wil is een beetje eigenaardig lijkt me.

De vraag:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een zoekfunctie met javascript maak.
Ik heb dus een site gebouwd met alleen maar html en daar wil ik dus in zoeken.
Ik heb dus geen database, dus php/asp is geen optie.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees eerst eens: >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

En volgens mij is willem169 wel redelijk duidelijk!

EEEEEN seconde zoeken met Google.nl levert op: http://www.javascriptkit.com/script/cutindex14.shtml

edit:
btw: GoT betekent niet Google offering Tool..... Het is nl. de bedoeling dat je ZELF gaat zoeken met Google. Zelf probeert en vervolgens de problemen waar je tegenaan loopt hier te posten. Dan zijn er meer mensen bereid je te helpen.

[ Voor 67% gewijzigd door BtM909 op 05-12-2002 12:14 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk? Er wordt gezegd dat het niet kan, maar uiteraard wil ik dan een alternatief. Dan wordt er gezegd. Javascript, maar niemand vertelt mij hoe ik dit kan doen.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 12:09:
Duidelijk? Er wordt gezegd dat het niet kan, maar uiteraard wil ik dan een alternatief. Dan wordt er gezegd. Javascript, maar niemand vertelt mij hoe ik dit kan doen.
Lees mijn ge-editte post.... hierboven :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
een seconde zoeken voor jou maar misschien heb ik ook gezocht en het niet kunnen vinden. Je kan er niet van uitgaan dat iedereen zo vaardig is als jou met zoekmachines of wat dan ook. In ieder geval bedankt voor de link.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sorry hoor, maar ik moet weer reageren:

Met google zoeken naar: Javascript search en wat vind ik als 4e link... Zo moeilijk is zoeken meestal niet!

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 05-12-2002 12:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zocht met 'javascript zoeken' op altavista en er kwam niets bruikbaars uit. Ik had ook gehoopt op een nederlandse uitleg.

Ik val je niet aan, maar aannemen dat alles makkelijk is wat jij makkelijk vindt is een beetje te 'simpel' gedacht.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 12:19:
Ik val je niet aan, maar aannemen dat alles makkelijk is wat jij makkelijk vindt is een beetje te 'simpel' gedacht.
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel errug makkelijk om eerst te bedenken wat je wilt en vervolgens dat maar blind op een forum neer zetten en wachten tot anderen dat voor je bouwen.... (met de nodige _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ erachter)

Ik zeg niet dat jij helemaal niks hebt geprobeerd en gezocht.... Maar je eerste twee posts (waarvan de eerste al gesloten is), geven niet echt veel blijk van moeite wat je gedaan hebt...

Laten we deze discussie maar niet verder voeren....

Verwijderd

Topicstarter
Akkoord, zinloze discussie. Bedankt voor de link. Ik ben geholpen.

**dit kan gesloten worden**

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

zelfs Googlen in het nederlands met [google=javascript zoekfunctie] levert nog resultaten op ;)

hier hebben ze een javascript zoekmachine, stel je er alleen niet te veel van voor.
Het bestaat uit een huge array met trefwoorden.
Ik zou dan eerder kiezen voor een CGI-based zoek dingetje.
Ik heb goede ervaringen met CGI Magic ([google=search.cgi CGI Magic] )

www.jurgroessen.nl

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:21
Inderdaad, dit topic was niet nodig geweest.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.