Toon posts:

Is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een betaalbare hub,switch die DHCP ondersteunt.
Heb even zitten zoeken en op www.xrouter.nl kwam ik de xrouter pro tegen die mij wel aanstond.

Eigenschappen:
Built-in Switch - Bespaar kosten met behulp van de ingebouwde 4-kanaals 10/100 hub die tevens de mogelijk heeft één kanaal als uplink te gebruiken.

Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) - De DHCP server kent automatisch dynamische IP-adressen toe aan de op het netwerk aangesloten computers.

Web-Based Management - Gebruik uw favoriete browser (Microsoft Internet Explorer of Netscape Navigator) om de XRouter Pro binnen enkele minuten te configureren.

Virtual Server - Internet gebruikers hebben toegang tot de WWW and FTP server via de XRouter Pro's Virtual Server functie.

Access Control - M.b.v. de ingebouwde toegangs controle kunt u bepaalde websites op uw netwerk blokkeren of juist vrijgeven.

RIP - Verzenden en ontvangen van RIP pakketjes naar andere routers op het Internet. De XRouter Pro leert van de route die gebruikt wordt door andere routers.

Static Routing - Hierdoor kan de XRouter Pro communiceren met een andere router op het netwerk en communiceren met de aangesloten netwerken.

Specificaties:
Ethernet interface - (4) 10/100 BASE-T UTP or STP RJ-45 (1) 10/100 BASE-T UTP or STP RJ-45 uplink

WAN interface - (1) 10 BASE-T UTP or STP RJ-45 Uplink poort voor het aansluiten van bestaande Kabel of ADSL modems of andere Ethernet Internet toegangsapparatuur

Netwerk LED's - Power, Ready/Test, Link/Activity voor WAN/LAN poorten, Collision/Partition voor LAN poorten
Maximaal aantal internet sessies - (252) gelijktijdige verbindingen (gebruikers)

Voeding - 5V DC, 3A

Emissie veiligheid - FCC klasse A, CE klasse A, Afmetingen 14,20 x 23,60 x 45,60 cm

Ondersteunde Protocols:
TCP/IP
DHCP
PPPoE
IPSec (voor één client)
PPTP (voor één client)

Prijs: 339 Euro incl. b.t.w.

Heeft iemand met dit "dingetje" ervaring? Enne wat vinden jullie van de prijs/kwaliteit verhouding?

Greetz,

JeeWee.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:08
voor 339 euro heb je een goeie pc die hetzelfde kan, maar natuurlijk wel minder makkelijk.

• Kyoko
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 18:27
Voor dat geld (en minder) kan je ook eentje over internet bestellen uit de US of A.
Heb ik ook gedaan. Kun je ook nog kiezen uit verschillende merken enzo.
Kijk hier ff:
http://www.practicallynetworked.com/reviews/index_router.htm

Ik heb zelf de SMC Barricade