Daarna doet de comp gewoon niets meer
Specs:
Jetway 993an
Intel celeron 333 ,Hz
32 mb ram
1,7 GB hd van seagate
2mb videokaart
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
ander bakje ram geprobeerd: zelfde fout alleen nu staat eronder:keur0000 schreef op 05 December 2002 @ 11:13:
lijkt er op dat je geheugen brak is, probeer de langzaamste timings in je bios of failsafe option aan zetten, ander reepje mem erin steken?
Verwijderd
ik heb rescue mode geprobeerd maar wat moet ik daar dan intypenVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 11:26:
Dat board levert onder Linux verder geen problemen op. Het draait ook hier op (Slackware) Linux. De melding die je geeft is een standaard melding. Krijg je daarna geen errormelding of gebeurt er gewoon niks en hoelang heb je gewacht ?
Heb je al van floppy of cd proberen te booten in rescue mode ?
Dat zijn zo een paar vragen die volgens mij relevant zijn om deze vraag te kunnen beantwoorden.
Lees ook eens de volgende topic door: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Verwijderd
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
neekeur0000 schreef op 05 december 2002 @ 11:44:
ah, lijkt er op dat linux de harddisk niet kan benaderen c.q. een gedeelte ervan, vaak te wijten aan bad sectors. hoor tijdens het booten ook een rare klik als hij de HD benaderd?
[ Voor 7% gewijzigd door keur0000 op 05-12-2002 12:04 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Sv3n op 05-12-2002 17:20 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()