Momenteel draai ik 256mb DDR ram op mijn k7s5a. Dit board heeft 2xSD ram sloten, en 2x DDR ram sloten. ik kan 1 type kiezen, maar niet DDR en SD tegelijk draaien.
De laatste tijd neemt mijn behoefte voor 512/768/1024 mb ram steeds meer toe. Helemaal nu ik reuze verslaafd ben aan battlefield
Maar ja, ben maar student en DDR ram is reeeuuuze duur! nu overweeg ik mijn DDR ram te verkopen, en voor de prijs die dat opbrengt SDRam te kopen... Is helemaal niet duur, en als ik voor mijn kingston reepje genoeg centen vang kan ik minstens 512mb SD voor dezelfde prijs erin keilen.
Of is het beter om DDR te houden, en toch ff geduld te hebben tot ik wel genoeg geld heb voor meer DDR, of het DDR geheugen goedkoper word. (256mb DDR is 80 euro, maar wil eigenlijk dan 512mb (160 euro) omdat anders mijn sloten vol zijn...)
De laatste tijd neemt mijn behoefte voor 512/768/1024 mb ram steeds meer toe. Helemaal nu ik reuze verslaafd ben aan battlefield
Of is het beter om DDR te houden, en toch ff geduld te hebben tot ik wel genoeg geld heb voor meer DDR, of het DDR geheugen goedkoper word. (256mb DDR is 80 euro, maar wil eigenlijk dan 512mb (160 euro) omdat anders mijn sloten vol zijn...)