(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Nee, die heb ik uitstaan, echter dat betekent toch zoiets als; "Print maar op A4 als lade 3 leeg is" ? Dat wil ik dus niet. Ik zal het desondanks toch ff proberen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
In de papierbakken zitten zgn schuifjes en deze moeten op a4 staan en geen millimeter ernaast. Dit veroorzaakt meestal jouw probleem.
Voor zover ik het kan zien (en ik kan niet op de mm nauwkeurig kijken) staan deze ook goed hoor.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heb ook zoiets wel eens bij een HP2100TN gehad. Die kreeg ik ook niet van handinvoer af. Toen gaf een cold reset de oplossing. Helaas dan wel alles opnieuw instellen
Ik ben eruit!!!!!
Er staat ergens een optie Handinvoer. Deze stond op Aan en staat nu op Uit. Gevolg is wel dat ik de handinvoer nu handmatig aan moet zetten, wil ik deze gaan gebruiken (gebeurd gelukkig toch nooit)
btw, je kunt via de browser de instellingen van de printer ook wijzigen. Dit werkt ook bij HP Jetdirect. Heb ik nooit geweten, is echt super handig. Waar de HP site nog goed voor is.
Er staat ergens een optie Handinvoer. Deze stond op Aan en staat nu op Uit. Gevolg is wel dat ik de handinvoer nu handmatig aan moet zetten, wil ik deze gaan gebruiken (gebeurd gelukkig toch nooit)
btw, je kunt via de browser de instellingen van de printer ook wijzigen. Dit werkt ook bij HP Jetdirect. Heb ik nooit geweten, is echt super handig. Waar de HP site nog goed voor is.
[ Voor 31% gewijzigd door Masch op 05-12-2002 13:05 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Pagina: 1