2 dingen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Het is er vast wel, een AP-loze 'walk i talkie' set voor het aansluiten van notebook op bestand draad lan/wan.
Het wi-fi gebeuren is immers niet meer dan de draad tussen de 2 blikjes weghalen en dat met radio oplossen.

Dus wat ik zoek is, bestaat dit:
Een set met usb trans-receiver voor in de laptop,
idem maar dan utp connector voor in de 4 poorts router

zo nee, alsjeblieft, gebruik dit gat in de markt en noem het naar mijn alias en geef het dio logo mee :-)

Oh ja, iemand vroeg waarom op onderstaand niet iemand eerder is gekomen.
Wel in de US of A zijn al 2 jaar Philips HDD-videorecorders waarvan ik dus baalde dat die hier niet te krijgen zijn.
Je kan er tig programma's mee repeated opnemen en deze 1-5 sterren meegeven zodat je voorkeur altijd wordt opgenomen boven mindere voorkeur.

"Toshiba lanceert nieuwe HD/DVD-videorecorder
Door Harold van der Wal - woensdag 4 december 2002 - 21:02 - Bron: Toshiba - Submitter: Cookie
Toshiba kondigt in een persbericht een videorecorder aan die video's zowel op DVD als op een harde schijf kan opslaan. Het apparaat, de RD-X3, beschikt over een schijf van 160GB met een maximale capaciteit van 208 uren beeld en geluid. Daarnaast is het voorzien van een DVD-RAM/-R drive, zodat ook tot 12 uur video opgenomen kan worden op DVD. Overigens kan een ononderbroken opname slechts negen uur duren. De recorder heeft een Ethernet-aansluiting en kan op internet aangesloten worden. Op die manier is het mogelijk een elektronische programmagids te raadplegen, plaatjes te downloaden die verwerkt kunnen worden in de DVD-menu's en de recorder te bedienen via internet. Tegen het einde van januari 2003 ligt het apparaat in Japan in de winkels. Toshiba heeft geen adviesprijs gegeven."

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1 dingen: Je titel is zo nietszeggend dat ik 'm spontaan opende maar aan de rest van het verhaal kan ik geen touw vastknopen.

Je wil iets van een draadloos netwerk, maar dat is er al lang? En... je baalt ervan dat een DVDspeler niet in Nederland te koop is maar wel in de US. Maar wat is nou je professional networking en servers-deel in deze vraag.

[ Voor 49% gewijzigd door Toink op 05-12-2002 10:33 ]

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Toink schreef op 05 december 2002 @ 10:28:
1 dingen: Je titel is zo nietszeggend dat ik 'm spontaan opende maar aan de rest van het verhaal kan ik geen touw vastknopen.
lees het eens 3 maal regel voor regel, dan lukt het vast! :-)

is er een setje draadloze ontvang/send kaartjes voor laptop op lan met kabels en 4 poorts router

Dus wireless pcmcia kaartje voor notebook
En wireless ontvang/send 'blokje' dat met utp connector in de router kan

Kortom: een radiosignaal -> kabel vervanger
Een kabel kent ook 5 stuks hardware: de PC en de router, 2 pluggen en de kabel zelf.

Dat andere over die HD video recorder staat ergerns op tweakers maar ik daarop niet replyen.
Dus dat deed ik hier.
Philips heeft in de US al een jaar of 2 een HDD video recorder.
Ideaal!

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kerel, kijk nou eens naar je posts op het forum: Je post alleen maar dingen zelf, helpt nooit iemand, de helft van je topics wordt dichtgegooid of er wordt niet op gereageerd. Zet jou dat niet aan het denken? Mij wel.

Ik zie in 1 van je andere topics dat je graag leert, begin dan eens hier is mijn advies en post dan nog eens wat:

sys:/tweakers/net/PNS/updated.txt

[ Voor 29% gewijzigd door Toink op 05-12-2002 10:38 ]

Verwijderd

Tja draadloos bestaat al heel lang hoor.. bijv. NetGear levert wel leuk en betaalbaar spul (11 en 54MBps). Maar zoals Toink al zei. Je verhaal is nogal van de hak op de tak dus ik hoop dat je hier iets mee kunt. :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wireless, Uhmm.. Ja, das PNS |:(
Move naar [NT] misschien.. plus titel edit

Maar, wat is er inderdaad mis met gewoon een Wireless oplossing :? Wireless PCMCIA kaartje, of USB aparaat, en een wireless access poitn, die je aan je switch/hub prikt.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-04 18:10

MRic3

Of praat ik weer poep?

fijne topic titel..en idd waarom in PNS zet hem bij voorkeur in W&L ..
daar heeft het ook niks mee te maken
dit zijn allemaal heel eenvoudige zoekvraagjes ook nog...
en te zien aan al jouw gesloten topics...
Ga ik niet voor jouw zoeken...

[rml][ PNS] wifi[/rml]

[ Voor 2% gewijzigd door MRic3 op 05-12-2002 10:59 . Reden: lay out ]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik sluit mij volledig aan bij alles wat hier al gepost is.
Doe eerst maar eens een knappe topictitel verzinnen, en een samenhangend verhaaltje erbij te maken, zonder dat je van WiFi overgaat naar een DVD-Recorder :?

Verder wil ik je nog even wijzen op het feit dat je reeds eerder een sturend mailtje hebt ontvangen van een collega mod.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.