ftp bulletproof server via freesco

Pagina: 1
Acties:

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 16:49
ik heb thuis een computer met daarop draaien bulletproof. ik gebruik geen passive mode (heb ik me nog niet in verdiept) als ik in mijn netwerkje thuis inlog gaat alles goed.. maar als ik via internet inlog dan blijft hij hangen bij

150 Opening data connection for directory list.

en vervolgen krijg ik de foutmelding

425 Cannot open data connection (10060).

ik heb thuis een router draaien (freesco) en ik heb poort 5700 geforward naar 192.168.0.11:5700 ik draai de ftp server dan ook op 5700..

ik heb al een beetje (lees beetje veel) lopen zoeken. maar kan alleen maar dingen vinden over passive mode en daar heb ik nu nog geen hol verstand van. keb ook bij het forum van freesco gekeken. maar daar werd ik ook niks wijzer van.. kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe..

mijn dank is ontzettend groot.. _/-\o_

• Harrie666
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 00:31
Dit lijkt me niet echt professional ten eerste

ten 2de zou het ook nog eens aan je provider kunnen liggen. Ik heb ook een soortgelijk probleem gehad met iemand met een ftp server en planet adsl.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > NT
Cannot open data connection
Ik zou maar nog eens goed zoeken, dit is al zo vaak langs gekomen.
Je moet normaal ook port 20 voor de data open zetten/forwarden.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ja, ik wil het net zeggen: poort 20 openen

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 16:49
hee.. nu heb ik poort 20 en 21 ook ff geforward.. en heb ftp server ingesteld op poort 21.. en dan doet hij het wel... maar keb ook gehoord dat mijn provider dat niet leuk vind (@home) klopt dat.. en waarom werkt die wel op poort 21