ik heb thuis een computer met daarop draaien bulletproof. ik gebruik geen passive mode (heb ik me nog niet in verdiept) als ik in mijn netwerkje thuis inlog gaat alles goed.. maar als ik via internet inlog dan blijft hij hangen bij
150 Opening data connection for directory list.
en vervolgen krijg ik de foutmelding
425 Cannot open data connection (10060).
ik heb thuis een router draaien (freesco) en ik heb poort 5700 geforward naar 192.168.0.11:5700 ik draai de ftp server dan ook op 5700..
ik heb al een beetje (lees beetje veel) lopen zoeken. maar kan alleen maar dingen vinden over passive mode en daar heb ik nu nog geen hol verstand van. keb ook bij het forum van freesco gekeken. maar daar werd ik ook niks wijzer van.. kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe..
mijn dank is ontzettend groot..
150 Opening data connection for directory list.
en vervolgen krijg ik de foutmelding
425 Cannot open data connection (10060).
ik heb thuis een router draaien (freesco) en ik heb poort 5700 geforward naar 192.168.0.11:5700 ik draai de ftp server dan ook op 5700..
ik heb al een beetje (lees beetje veel) lopen zoeken. maar kan alleen maar dingen vinden over passive mode en daar heb ik nu nog geen hol verstand van. keb ook bij het forum van freesco gekeken. maar daar werd ik ook niks wijzer van.. kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe..
mijn dank is ontzettend groot..