Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
hmm, is een btje ver weg voor me, kan dus niet komme...
kheb wel ff rondgekeken en ziet er wel aardig uit daarow
kheb wel ff rondgekeken en ziet er wel aardig uit daarow
Hiervoor is SGD niet voor bedoeld. 
Je kan banner ruimte huren bij tweakers.net als je promotie wil maken.
Spijt me zeer maar wat zal er gebeuren als iedereen dit forum gebruikt om zijn/haar lanparty te promoten?
Je kan banner ruimte huren bij tweakers.net als je promotie wil maken.
Spijt me zeer maar wat zal er gebeuren als iedereen dit forum gebruikt om zijn/haar lanparty te promoten?
dan heb je een mooi overzichtje van alle lans in nlDarkJedi schreef op 05 December 2002 @ 09:45:
Denk wel dat meeste lans niet commercieel bedoeld zijn, voor degene die dat wel zijn, huur maar een banner.... rest... eerst modje vragen
sorry ff vergeten zal niet weer gebeuren. Het was echt niet de bedoeling om reklame te maken
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Jawel, dat was wel je bedoeling, maar je hebt niet de intentie om reclame voor een commercieel product te maken
Ja sorry
Doe hem maar dicht dan
Doe hem maar dicht dan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()