S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
ah, isset weer zoverm.m schreef op 05 december 2002 @ 09:25:
Ik zit hier op school, met bijna alle poorten dicht... Weet iemand er eentje?
Zo gezegd, zo gedaan.
dat is de vraag niet... hij zit achter een firewall (kennisnet neem ik aan?) en hij wil weten welke poort daarin bruikbaar is....
en aangezien de school-systeembeheerders ditributed computing proggies niet zo leuk vinden, kan hij niet zomaar even vragen
en aangezien de school-systeembeheerders ditributed computing proggies niet zo leuk vinden, kan hij niet zomaar even vragen
[ Voor 34% gewijzigd door reiker op 05-12-2002 09:49 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
als ge kunt internette, gewoon vrage of iemand ne proxy op poort 8080 wil open zetten, en die dan gebruike, als 80 ope staat is 8080 altijd open
Op mijn eigen pc mag ik best distributed proggies draaien, alleen staan er bijna geen poorten open, en de client heeft standaard support voor oa poort 23 en 80, van 80 weet ik zeker dat 'ie openstaat.reiker schreef op 05 december 2002 @ 09:48:
dat is de vraag niet... hij zit achter een firewall (kennisnet neem ik aan?) en hij wil weten welke poort daarin bruikbaar is....
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
niet iedereen is zo slim als jijVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 10:05:
Proxy80.dsmarty.com
Is er ook pas 4 jaar, dus is niet zo raar dat je dat nog niet weet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1