Toon posts:

[WinXP] Internet sharing, blijft inbellen!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de situatie:

PC1> p4 1.8 > Windows XP pro > isdnkaart

*Crosslinkkabel*

PC2> p4 1.8 > Windows XP pro > internet via ICS

Ok, als pc1 nu aanstaat en pc2 word aangezet dan begint pc1 spontaan met inbellen, het moet vanaf pc2 wel mogelijk zijn om connectie te maken en te verbreken alleen dit zijn wel hele spontane inbelacties...

nou heb ik al ff bij de gestarte services gesnuffeld maar ik weet zo echt ff niet waar ik het zoeken moet... de meesten van jullie zullen nou ook wel ICS via ADSL of KABEL hebben maar kent iemand de problemen met ISDN en Analoog

Verwijderd

ik weet zeker dat je dat in kan stellen in het ICS programma en anders bij je inbel verbinding op je server, want ik had dat vroeger ook en heb het toen ook ergens uitgeschakeld, kweet alleen niet meer precies waar maar het kan wel.

:)

Verwijderd

Topicstarter
OK maar ik gebruik ICS van XPpro..... daar kun je alleen maar rechten op instellen, verder kan ik nix vinden :(

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07-2025

juroz1980

Flex

Het lijkt mij dat het bij de instellingen van de inbel verbinding staat. maarja ik kan je niet echt helpen want ik heb geen inbel verbinding meer.

Verwijderd

gebruik een netwerkmonitor om te zien waarom je dan inbelt...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 12:35:
gebruik een netwerkmonitor om te zien waarom je dan inbelt...
'k heb maar een versie van winroute geinstalleerd, probleem was hiermee opgelost, maar in elk geval bedankt, deze tip bewaar ik voor de volgende keer :)
Pagina: 1