Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
[quote]Lord of the Pentium schreef op 05 december 2002 @ 04:39:
733 is zeker genoeg, met 500 gaat het ook wel.
edit: dit is echt fanatiek zeg, om dit nachtelijk uur nog snelle reacties :)[/quote]
Nurd in hart en nier
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 04:42 ]
edit: dit is echt fanatiek zeg, om dit nachtelijk uur nog snelle reacties
[ Voor 47% gewijzigd door Aike op 05-12-2002 04:39 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door breinonline op 05-12-2002 09:39 . Reden: zpelling ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror
dat was een pIII 450 met 512mb ram maar met maar 8mb video kaart. maar daar kan het toch niet aan liggen?
btw nog iemand een PIII processor in de aanbieding
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Verwijderd
Als je echt alle DIVX films wil zien met alle details en moeilijke scenes. Dan heb je een 1000 Mhz machine nodig
als je 95% van de DIVX films wil zien en de overige 5% op niet helemaal zoals ze bedoelt zijn, dan heb je minimaal een Pentium II 350 nodig. Ik geloof dat op het gebied van DIV X een AMD K-6 2 500 ongeveer gelijkt presteert als de PII 350
RAM weet ik eigenlijk niet 64 MB is genoeg maar of 32 MB ook gaat weet ik niet
[ Voor 11% gewijzigd door BovenHond op 05-12-2002 14:22 ]
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Een DivX file van 640*480 met een bitrate van 1200kbps (oid...) draait daar perfect fullscreen op (en dan is de schermres 1024*786). Oh ja, en die DivX moet ie dan ook nog van het netwerk slepen
Kwestie van goed encoderen... En de hierboven beschreven DivX heb ik zelf geëncodeerd, dus da's altijd goed
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verder heeft Ome Tom (www.tomshardware.com) ook een mooie vergelijking tussen CPU's/OS'sen geschreven mbt systeembelasting bij het afspelen van DiVX'jes.
Dit topic is gesloten.
![]()