• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03 16:10
Kent iemand dit weerstation?
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD05.JPG

Volgende week in de aanbieding bij de aldi:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF05.HTM

Wie weet er meer over dit station? Is 't wat? Welk type batterijen moeten erin?

Thanx!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:06

Boss

+1 Overgewaardeerd

Moet deze niet naar het forum 'Meteorologie'? :) Ik denk dat je het beste zelf kan gaan kijken. Batterijen gok ik op standaard penlites, zullen ze echt geen rare dingen voor gaan gebruiken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48

JB

Cédric roelt!

We hebben thuis ook zo'n ding maar die wijkt erg af met zijn metingen. Ik weet niet of dit net zo'n "prul" is maar ik heb er niet zo'n goeie ervaringen mee

Mijn boefje is liev!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48

JB

Cédric roelt!

De specs.

Snoerloos weerstation

• zendergestuurde tijd, datum,
weersvoorspelling
• binnen-/buiten temperatuur
en relatieve vochtigheidsgraad
• incl. sensor --> lijkt me idd wel handig als ze die sensor erbij doen :D

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

temperatuur en tijd kloppen niet...

• bureno
geen aanrader dus als ik het hier zo hoor?

zijn al die digitale dingen onnauwkeurig, of specifiek deze die bij de aldi verkocht wordt?
Ik neem aan dat de atoomtijd weergegeven wordt?

[ Voor 16% gewijzigd door bureno op 06-12-2002 15:51 ]

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
bureno schreef op 06 december 2002 @ 15:49:
geen aanrader dus als ik het hier zo hoor?
Volgens mij heeft niemand die 'm heeft er nog wat over gezegd? Kan je dus nog niet conluderen denk ik. Ik weet niet of ze vorig jaar ook verkocht werden... Zoniet, dan is het gewoon een gok. Ik ga er wel eentje halen iig, tenzij er nu mensen verschijnen die er echt slechte verhalen over vertellen.

Verwijderd

Ik heb er afgelopn Vaderdag een gegeven aan.. je raadt het al mijn pa.

Dat was er 1 met een draadloze buitensensor die ongeveer 10 meter haalt.
Nu moet ik zeggen dat dit station best nauwkeurig is want de buitensensor geeft ongeveer ( +/- 0,2) dezelfe metingen als de analoge die buiten hangt.

Het weerstation die de binnentemp. meet wijkt ongeveer 0,1 af van de thermostaat van Nefit die in de kamer hangt voor de c.v. Hij ziet er kwa uiterlijk ongeveer hetzelfde uit

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-03 09:52

Barca

In Search Of Sunrise

Let bij de aanschaf er wel altijd op dat het ding er daadwerkelijk zo uit ziet in het echt als op het plaatje. Wij kochten er b.v. eentje naar aanleiding van een advertentie, en je zag op het plaatje een mooi zonnetje en wolkje etc. die het weer voorspelden. Maar bij thuiskomst bleek dat helemaal niet zo te zijn, je zag alleen maar een zooi cijfers.

• bureno
Update: vanochtend wezen halen, pas bij aldi nummer 3 hadden ze 'm nog op voorraad :(

Maar hij werkt perfect, leuke gadget
Pagina: 1