Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Nokia 3510 samen met een Hi Prepay pakket.

Nu heb ik begrepen dat je alleen maar Polyfone beltonen kan downen via WAP

Nu heb ik ook begrepen dan Hi Prepay geen WAP ondersteund ?

Ben ik nu bezeken ??? Of ik er een andere manier...

Of kan er WEL gewapt worden, zoja.. wat zijn de instellingen ???

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:50

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Helaas, met Hi Prepay kan je niet wappen (bron: www.hi.nl -> vragen -> vraag & antwoord).
Met een datakabel en geschikte software kan je echter wel tunes (ook polyfoon) uploaden. Lijkt me wel zo handig. Het is 1 keer een investering maar dan kan je wel zo vaak je wil kostenloos je tunes aanpassen!

[ Voor 12% gewijzigd door MrTinux op 04-12-2002 23:55 ]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz.. datakabel is niet zo'n probleem.. ik werk zelf in een Elektro/Belwinkel (Haltronic/Beltronic in Hoensbroek). maar welke software ?

Trouwens... waar wil je de tunes dan vandaan halen ??? bij de meeste sites kan je ze niet downloaden als een midifile hoor.. en worden ze dan ook als ee MIDI op de Gsm gezet ??? of hoe moet ik het snappen ? :S

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:50

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 23:56:
Hmmz.. datakabel is niet zo'n probleem.. ik werk zelf in een Elektro/Belwinkel (Haltronic/Beltronic in Hoensbroek). maar welke software ?

Trouwens... waar wil je de tunes dan vandaan halen ??? bij de meeste sites kan je ze niet downloaden als een midifile hoor.. en worden ze dan ook als ee MIDI op de Gsm gezet ??? of hoe moet ik het snappen ? :S
Er zijn genoeg sites waar je midi-files kan downloaden (nee, ik geef geen links. Is niet altijd even legaal, namelijk :) ), kijk gewoon even wat verder dan sites die zich richten op ringtunes.

Een polyfone tune-uploader vind je hier: http://www.logomanager.co.uk

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar de 3510 gebruikt geen 16 of 24 polyphonische beltonen....

Slechts 4 kanalen worden er door de 3510 ondersteund

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Dus... er worden heel wat tonen uitgefilterd ??

Of kan ik zelf kiezen welke tonen er over blijven....

Bestaat er overigens iets waarmee je MP3 kan overzetten naar MIDI ???
als het dan iets anders klinkt boeit niet veel... maar het is wel phat als je zoiets op je phone hebt :) :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 11:22:
Bestaat er overigens iets waarmee je MP3 kan overzetten naar MIDI ???
als het dan iets anders klinkt boeit niet veel... maar het is wel phat als je zoiets op je phone hebt :) :)
Ja, deze bestaan wel.
Echter bij die conversie zullen de hoge tonen wegvallen, waardoor het nummer niet een beetje veranderd maar op een dusdanige wijze dat het niet meer om aan te horen is. :+

Daarbij is de 3510 (zoals hierboven al genoemd) maar 4 tonig, dus dan blijft er echt niks redelijks over van je mp3.
Pagina: 1