O2 prepay gms past daar ook O2 abonnement in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
Ik denk dat de titel genoeg zegt ;)

edit:

Dus (waarschijnlijk) simlock toestel en dan Abonnement sim er in

[ Voor 55% gewijzigd door The-Source op 04-12-2002 21:52 . Reden: voor xtra duidelijkheid ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35
Over het algemeen werkt dit wel.
Ik heb het gehad met een BEN toestel. Had zelf BEN abbo en mn zusje Prepaid... ff sim omgeruild i.v.m problemen met mijn toestel.
Dit werkte iig.

Maare.. meestal als je simlock niet werkt in dit geval passen ze het wel aan voor je. Je neemt immers een abbo van dezelfde provider.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
DaLass: Over het algemeen werkt dit dus niet. :)

Je heb diverse soorten sim-locks (ff zoeken met google) en bij praktisch alle pre-paid toestellen hebben ze ook aangeschakeld dat je er geen abbo in kan doen. Andersom (wat in het geval van DaLass is) is meestal geen probleem, aangezien er 1. Bijna nooit een sim-lock op een abbo toestel zit 2. Er bestaat geen optie (qua sim-lock) om per definitie pre-paid sim-kaarten uit te sluiten.

Het is wel zo dat zoals DaLass meld dat als je zegt tegen je provider: "Ik heb een simlock op mijn pre-paid toestel, maar nu wil ik een abbo" dat de provider hem er wel afhaalt voor je, aangezien je dan toch weer een jaar aan de provider vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Mijn geval is.
Ik heb een O2 abonnement en ik wil een c55 kopen.
Op de O2 site staat die daar voor 189 met 40euro beltegoed als je hem voor eind december aanmeld.
Dus 189 - 40 euro die je opbelt is 149 euro en de goedkoopste in de pricewatch is 185 euro.
En toen kwam ik dus met die vraag in me hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
^^Schopje^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik heb een tip; bel naar o2; daar hebben ze de kennis van dit soort ingen (en post daarna hier alsnog het antwoord zodat iedereen het met de search kan vinden)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ik heb dit ook gehad. Had een ericson toestel met o2 prepay erin. abb erin gedaan,werkte niet. ik o2 opgebeld en toen stuurde hun een digitaal smsje naar mn tel waardoor de grid lock ofzo eraf ging. dit heb ik wel 4x bij o2 geflikt en doen ze niet moeilijk over.1 belletje en het is eraf en je kan vrolijk met je abb bellen

succes

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:15

JB

Cédric roelt!

Heeft O2 daar een lock opstaan? Keb mijn KPN prepaid kaart zo vaak gewisseld met een KPN abbo kaart

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb er wat over gevonden:
Overstappen van prepay naar abonnement
Je wilt overstappen naar een abonnement van O2? Neem dan contact op met de telefonische helpdesk. Bel 1200 (€ 0,45 per gesprek) via je mobiele telefoon of 0900-120 12 00 via je vaste toestel. Zij zullen je verder helpen met de overstap.

Heb je dit geregeld, dan is de volgende informatie zeer belangrijk!

Als je een O2-prepay simkaart hebt en je sluit een abonnement af dan krijg je een nieuwe simkaart toegestuurd. Werkt de nieuwe simkaart niet in het oude toestel, dan moet er een GID-file naar je simkaart gestuurd worden. Je simkaart moet dan wel in een werkend toestel zitten. Dus een simlockvrij toestel of een O2 toestel waar normaal gesproken een abonnement simkaart inzit.

Als je simkaart in een werkend toestel zit dan neem je contact op met de klantenservice en vraag je de GID-file aan. Die wordt dan meteen opgestuurd. Je hebt dan binnen enkele minuten de GID-file ontvangen.

Als je een prepay simkaart hebt dan kan je altijd een GID-file aanvragen. Je hoeft de telefoon niet een jaar lang in je bezit te hebben en de GID-file is altijd gratis dus ook binnen een jaar.
Ik denk dus dat ik maar ff een goedkoop o2 telefoontje gaat bestellen :)

[ Voor 1% gewijzigd door The-Source op 06-12-2002 12:21 . Reden: (T) werkt alleen bij msn :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47672

Als je O2 gsm ouder is dan een jaar (zoals bij mij hetgeval is) moet je O2 mailen danmailen ze je terug welke gegevens je door moet sturen en kun je hem gratis unlocken. (omdat je dus al een jaar klant van hun bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Anoniem: 47672 schreef op 06 december 2002 @ 12:53:
Als je O2 gsm ouder is dan een jaar (zoals bij mij hetgeval is) moet je O2 mailen danmailen ze je terug welke gegevens je door moet sturen en kun je hem gratis unlocken. (omdat je dus al een jaar klant van hun bent)
Het gaat om de c55 die ik juist NU wilt gaan bestellen ;)
Dus over een jaar maar ff hen een briefje sturen (moet toch altijd per brief :( ) maar ja dat is dan pas over een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodezero
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dat kan dus NIET...

Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd in een Dixons.
Mijn simcard in een Siemens C55 met O2 prepay, maar dan krijg je mooi een simkaart fout ofzoiets.

Niet bestellen dus.

[ Voor 0% gewijzigd door nodezero op 06-12-2002 14:04 . Reden: Ik heb natuurlijk een O2-abonnement, anders zou ik het niet eens proberen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
nodezero schreef op 06 december 2002 @ 13:56:
Dat kan dus NIET...

Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd in een Dixons.
Mijn simcard in een Siemens C55 met O2 prepay, maar dan krijg je mooi een simkaart fout ofzoiets.

Niet bestellen dus.
Werkt de nieuwe simkaart niet in het oude toestel, dan moet er een GID-file naar je simkaart gestuurd worden
Heb jij dat ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodezero
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb jij dat ook gedaan?
ehm, nee. niet in de Dixons... :)
maar als het niet makkelijk kan dan hoeft het van mij niet...

de siemens C55 is ook voor 193 Euro te vinden op het internet, incl. verzend kosten.
Pagina: 1