Toon posts:

<Beeldscherm>21" vs 15" flatscreen.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een 21" (nec) monitor en kan gratis een 15" flatscreen krijgen (waarschijnlijk van philips). Zij wilde dat ik hier een topic opende want ze wilt zien wat de meeste tweakers kiezen.

voornamelijk typ ze erop en speelt muziek er vanaf. Sinds kort een beetje Quake + Rtcw + Half Life.

Als ze die flatscreen pakt dan krijg ik die 21" (waarschijnlijk). Ik heb nu een 17inch.

Kan iemand een poll creeren? Bij mij lukt het niet om die pagina te openen.

Dus wat is beter voor haar?

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:51
Voor jou is een 15" voor je vriendin beter :P

Serieus: ik zou zelf een 21" verkiezen boven een 15", zeker als je genoeg ruimte hebt om hem kwijt te kunnen. Uit eigen ervaring weet ik dat je ook met simpele dingen als tekstverwerking te weinig ruimte kan hebben

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
21" houden. :)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De 21" CRT zonder twijfel. Ik heb er zelf ook een naast een 15" TFT en een 17" CRT.
Als het om een 17" CRT vs een 15" TFT zou gaan wordt het een ander verhaal.

ps Gamen is ook zeer relaxed op een 21" ;)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:35
15" TFT is geen match voor een 21" NEC

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
21" no doubt! sorry mate maar ik denk dat jij je 17"-je moet blijven gebruiken als ik het goe begrijp :D
jij zou het liefste hebben dat wij zeggen van "oooooh joh 15" TFT is echt wel het beste!" en dat zij die dan neemt, krijg jij die 21" ;)
ik heb je wel door hoor, jij boef! :P

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Ik denk dat je het beste die TFT kan nemen, je wordt er altijd beter van. Eventueel kan jij die 21" teruggeven ofzo, en kan je die TFT zelf gebruiken of verkopen, of mee gaan gooien oid.

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
21" inch!!!! :) is lekker overzichtelijk, en het gamen op een 21 inch is geweldig :D ik heb een 21" phillips brilliance 202 p4 en zou die voor geen goud willen ruilen met een 15 inch tft

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Verwijderd

Dit mag je zelf beslissen, wij kunnen die keuze niet voor jou maken. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.