Toon posts:

Welke koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kweet dat ik hier voor de search kan gebruiken maar vind die toch niet lekker werken. Ik heb voor het eerst in mijn leven ja ben nog newbie mijn cpu'tje overgeclockt lekker tekenen op dat ding enzo, was wel leuk. Kheb em nou op 140 fsb staan en dat is dus 1.76 ghz want multi staat nog op 12,5 (als ik hoger zet start die niet op btw). Maar hij word nou stressend 58 a 60 graadjes wat mag van mij wel wat koeler ook om wat verder te kunnen oc'en.

Nou mijn vraag wat is nou een goede koeler en waar kan ik die bestellen ??

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

wat van proc+ koeler heb je?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Een alpha heatsink met delta fan is zo'n beetje het beste wat je aan luchtkoeling kan krijgen voor een AMD. Je moet dat geen probleem maken van een beetje herrie.

Een paar casefans (erbij) wil ook heel wat helpen

Verwijderd

Hmm, zal ik dan maar gelijk meeliften op dit topic? :)

Ik heb nu een XP 2100+ (:)) en een GlobalWin FOP38 (had ik nog van oude proc, gemod op 5V vanwege de herrie). Maar nu wordt die XP 2100+ idle al zo'n 61-62 graden en onder full load (d.net client) over de 75 :(

Iemand een idee voor een goede en vooral stille koeler? Budget is ruim genoeg ;) (En nee, ik ga (nog) niet aan waterkoeling beginnen ;))

Verwijderd

Topicstarter
Herri maakt me niet zo veel uit kheb ik nu ook ik heb Amd 2000 geklockt naar 1.76 ghz is iest meer dan amd 2100 en Colermaster Fan weet niet precies welke maar hij draait maar 3200 RPM .
Gonarch schreef op 04 december 2002 @ 21:52:
Een alpha heatsink met delta fan is zo'n beetje het beste wat je aan luchtkoeling kan krijgen voor een AMD. Je moet dat geen probleem maken van een beetje herrie.

Een paar casefans (erbij) wil ook heel wat helpen
Kun je iets duidelijker zijn waar dat te koop is en hoe die er nou precies uitziet ?? :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 22:12 ]

Verwijderd

Ik heb gehoord dat nieuwe Spire koelers erg goed zijn van een vriend, maar om écht mee over te klokken? weet ik niet zeker. Iig: http://www.spire-coolers.com/

Je moet trouwens bij die coolers gewoon de cijfertjes vergelijken (hoeveel lucht- en warmteverplaatsing, dB, etc) staat er altijd bij.

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 07:58

icecoolsniper

never run from a sniper!

de whisperrocks zijn zeer goed heb ik van verschillende mensen gehoord, maar of ze voor OC'en goed zijn dat weet ik niet

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Verwijderd

Ik ben zelf ook een beetje aan het rondzoeken naar goede en vooral stille koeling. Kwam dit tegen bij Oom Tom. Het is een oud artikel, maar het gaat om het verhaal rond thermal resistance natuurlijk.

/of deze

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 22:39 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Gebruik toch de search maar.. (en als je de gewone search niet goed vind werken, gebruik dan de omega search).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.