DPC RC5-72 met 1 pc achter winroute?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:52
he mensen,

Ja ik ben dom ik weet het, maar hoe stel ik mijn 2e pc (amd xp 2000) zo in dat hij via het netwerk op internet komt.. ik heb dus winroute draaien... en hij ziet dus constant het netwerk niet :(

wie helpt :)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

om wat voor extra problemen dan ook te voorkomen, zou ik binnen een netwerk waar maar1 pc internet heeft ALTIJD kiezen voor een personal proxy oplossing...

• Webgnome
mm ik niet snap?moet ik dan winroute eraf gooienof geld dat alleen voor dcp?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Kan je niet beter de wizzard uitvoeren in windows om je internet te sharen? Dit werkt denk ik wat makkelijker.

Met winroute zou je op de pc waar geen internet is een Gateway moeten instellen. Dit kan je doen bij de instellingen van je netwerkkaart.

Suc6

• Webgnome
gateway en de hele ramtam is ingesteld, dat werkt gewoon goed allemaal daarom vond/vind ik het ook een beetje maf dat hij (de koe dus) geen netwerk kan vinden.

p.s. die wizzard die wel heel leuk en aardig maar zorgt ervoor dat ik zelf de pc met het internet dus niet meer het internet op kan OF het netwerk niet op kan en ja dat wil ik niet.. met winroute lukte die allemaal in 1x :)

[ Voor 42% gewijzigd door Webgnome op 04-12-2002 22:06 ]

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ok; ik weet niet hoe winroute dat doet ofzow, maar de belangrijkste poort bij Dnet is 2064
als je die openzet en het werkt nog niet, dan kun je nog fetchen/flushen via proxy.dsmarty.com:2064 (keyserver auto:no, keyserver:proxy.dsmarty.com:2064)

• Webgnome
mm het werkt niet echt.. niet iemand hier die een beetje verstand heeft van winroute EN dPc want zeg nou zelf een:

AMD XP 2000+
256 MB DDR 2700

willen jullie toch niet niks laten doen he.. help die koe de wei in

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 05-12-2002 00:15 ]

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Winroute kan gewoon port-forwarden, dus het MAG geen probleem zijn als je zelf enig idee hebt welke software je geinstalleerd hebt staan...

Ik draai zelf geen winroute, maar bij de meeste, en ook bij die van mij, kun je echt heel makkelijk een nieuwe "ip-route" instellen...

Verwijderd

Port-mapping
Toevoegen "Mapped-port "
Protocol TCP
IP=<IPkeyserver>
Doel-IP=<IP-te gebruiken PC>
Pagina: 1