Toon posts:

Counterstrike Adminmod probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb admin mod geinstalleert alleen ik heb 2 dingetjes die ik graag anders zou willen.

eerste probleem is het feit dat ik kan joinen met de admin's naam (die van mij dus). Ik word anders gewoon gekickt. Maar als ik dan met andere naam in de server kom, mijn wachtwoord invoer (admin_password), dan kan ik wel in de admin's naam veranderen. Ook bij mapchange word ik gekickt met admin-naam, dus moet ik steeds opnieuw met andere naam connect. hoe los ik dit op?

en als 2e (waarschijnlijk kleinigheidje waar ik overkijk): waar kan ik aangeven wat de clients allemaal mogen kwa commands, wil namen dat ze niet vote_maps kunnen starten. please help me out.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
ook goed :-)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
maak een bind voor 'setinfo pw-fiel <je pass>' en ram daar een stuk of 5x op voor iedere mapchange (adminmod gooit je er namelijk gewoon vaak uit -> buggy)

Verwijderd

Topicstarter
thnx, maar jij misschien ook oplossingen om clients vote_map te verbieden, dus dat ik het alleen kan...

Verwijderd

Afhankelijk van welke adminmod je gebruikt moet je een file editen.

Heb je de oudere versie nog dan moet je server.cfg hebben. Als je de laatste versie hebt moet je in de cstrike directory ff kijken in addons/adminmod/config/adminmod.cfg

zoek naar default_access en zet die op '0'. Nu kunnen gewone users geen map vote meer starten ed.

Verwijderd

Topicstarter
thnx dude

Verwijderd

Topicstarter
kheb nog iets, nu heb ik alles zo ingestelt dat ik alleen kan vote, zeikt ie opeens: vote not allowed at this time :-S, wat doe ik hier meer?

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
wachten

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 16:59:
kheb nog iets, nu heb ik alles zo ingestelt dat ik alleen kan vote, zeikt ie opeens: vote not allowed at this time :-S, wat doe ik hier meer?
Waarom wil je voten als je er toch admin bent? :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 16:59:
je mag maar eens per 5 minuten ofzo een vote doen.

Verwijderd

Topicstarter
MM- schreef op 07 December 2002 @ 13:15:
[...]

Waarom wil je voten als je er toch admin bent? :)
nou, omdat voor lanparty is dus het publiek moet stemmen, maar ik wil niet dat ze zelf votes kunnen starten want dat word het een zooitje

Verwijderd

Topicstarter
nog iets, (kheb nog beetje n00b met adminmod, maar dat was vast al duidelijk 8)) er komt een beamer op de lanparty, dus zou ik op beamerpc spectator willen, alleen kan spectators niet meer kiezen (alleen CT en T). ik heb een spectator's proggie gedownloaden, CSwatcher, alleen daar zie je meer info dan beeld, en het is de bedoeling dat iedereen kan mij kijken bij de compo's (op afkijkers na :P). Weet iemand hoe ik in spectators mode kom? of weet er iemand een goed proggie. (maybe hltv, dat zit er standaart in alleen ik snap daar ook geen ruk van :?)
Pagina: 1