Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Het zou helpen als je zei precies welke 15" PB scherm het is (1015, 5840, A520, A526, B520 etc...)
Oslik blyat! Oslik!
Elk zichzelf respecterend bedrijf begint in een spel met een resolutie van 640x480 of toch minimaal wel 800x600. Ik zou eens gaan kijken of je wat instellingen van dat spel kan veranderen in plaats van je desktopresolutie te veranderen. Misschien in een ini filetje ofzo ?leuk_he schreef op 04 december 2002 @ 21:24:
Ik heb hier een 2e pc staan met een 15 inc h packerd bell monitor. Met plug en play aangeschakeld op de monitor krijg ig hem niet op 1024x768.
Windows 98 geeft wel een 1024x768 optie aan maar zodra ik die slider daarop zet en op OK druk flists het scherm (korter dan een seconde) en staat de slider (en resoutie) weer op 800x600) met een dialoog of het scherm zo in orde is.
Geen nood, dan doe ik het wel met het handje. Het lukt me echter niet een refreshrate lager dan 60 Hz te kiezen, terwijl me uit de prehistory bijstaat dat je toch ook op 1024x768 56 kHz INTERLACED zoe moeten kunnnen draaien
waarom kan ik die niet kiezen, ook niet als ik plug en play monitor uitschakel?
Met powerstrip kom ik niet verder daar heb ik zelfde "terugspring" probleem, of ik moet mijn instellingen doen in een 1024x768 mode die het scherm niet aankan.
Help ik wil civ 3 draaien op die pc, maar die heeft 1024x768 nodig! of heeft het iets met directx te maken (civ 3 heeft directx 8.0a geinstalleerd op die pc)
(video kaart is een geforce2 MX (ASUS 7100))
Ik meen dat het spel Civilization 3 persee 1024x768 wil.
Als je resolutie omlaag gooit, dan mis je namelijk al bij het hoofdmenu al de helft van de opties, waardoor je het spel niet fatsoenlijk kan spelen.
Op de officiele site staat ook dit:
Als je resolutie omlaag gooit, dan mis je namelijk al bij het hoofdmenu al de helft van de opties, waardoor je het spel niet fatsoenlijk kan spelen.
Op de officiele site staat ook dit:
Video card: capable of 1024 x 768 x 16-bit color