[ASP] Tabel goed uitlijnen met waardes

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Dag Allemaal,

kweet niet of ik het hier vragen moet, geef anders maar schopje goede richting in.

Ik heb een database met 2 tabellen, daarin zit in de ene tabel 349 id's met ieder 1 letter daarachter (in de ander kolom, in de andere tabel heb ik ook 349 id's (met ook 1 letter achter elke ID (in een andere kolom)

Nu worden deze 2 tabellen vergeleken met elkaar (de 1e 99 ID's wordt een lijstje van ongelijkheden gegeven en van de andere 250 velden worden ongelijkheden gegeven, nu wil ik dat die ongelijkheden in 2 rijen naast elkaar komen zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.batsies.nl/ongelijkheden.jpg

Het probleem is dat als ik het in een tabel zet en bij ID 1 t/m 99 zijn er 5 ongelijkheden en bij ID 100 t/m 250 zijn er 10 ongelijkheden dan is er in de kolom van 1 t/m 99 de ongelijkheden in het midden van de pagina (het begint niet boven aan, omdat ID 100 t/m 250 er 10 heeft zie plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.batsies.nl/ongelijkheden2.jpg

Deze vergelijking wordt gedaan door 2 queries 1 voor 1 t/m 99 en 1 voor 100 t/m 250.

Weet iemand hoe ik dit simpel kan oplossen zodat de vergelijkingen van elke kolom bovenaan begint.

bedankt!

E-Developing

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Ehh.. bedoel je in html ofzo? Want dan zou ik gewoon een rij maken voor iedere resultrecord, dan wordt alles automatisch uitgelijnd..

En dan hoort het overigens ook in /13.. al zullen ze/we je daar waarschijnlijk op een cursusje html sturen :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Dit is geen ASP vraag, maar HTML en nog wel een ontzettende beginnersvraag ook.

Doe bij de cel definitie hetvolgende:
<td valign="top">
en nu mag je je onzettend gaan schamen.

[ Voor 5% gewijzigd door dusty op 04-12-2002 21:24 . Reden: darn parser ]

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.