| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nou ik heb het spel ook. Je moet alleen die super aanvallen doen. Als hij groot is moet je je hulpje oproepen en hem dan ook slaan of trappen.
Probeer ook zoveel mogelijk van char te wisselen
Probeer ook zoveel mogelijk van char te wisselen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als ik de combo Jin - Ryu gebruik kom ik het verst, omdat die redelijke long range supers hebben, maar dan nog, als ik een super doe komt hij erover heen met zijn super en ben ik al half dood 
naja vanavond nog maar een keer proberen
naja vanavond nog maar een keer proberen
ja moet die captain wezen. het is niet captain America maar die ander. En ryu is inderdaad goed. Spidey is ook goed
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Captain Commando?OUTerspace schreef op 05 December 2002 @ 12:20:
ja moet die captain wezen. het is niet captain America maar die ander. En ryu is inderdaad goed. Spidey is ook goed
k zal het vanavond nog ff proberen
ja die is echt goed met zijn super. En spidey is ook lekker snel.
Gisteravond weer stapje dichterbij gekomen
Heb nu de combo Captain Commando en Ryu, daar kom ik het verst mee, denk wel dat het met deze combo lukt
thnx voor de tips iig
Heb nu de combo Captain Commando en Ryu, daar kom ik het verst mee, denk wel dat het met deze combo lukt
thnx voor de tips iig
Pagina: 1