Toon posts:

Bye, bye

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van wat (overigens zeer prettige) gespreken met een aantal Tweakers middels ICQ heb ik besloten om niet langer meer mee te doen met DPC.

Omdat ik het niet zo netjes vind om maar niets meer te laten horen, wil ik toch nog even een paar punten aanbrengen waarom ik deze keuze maak.

1) De kinderachtige opstelling van sommige leden, het direct openbaar aanvallen van elkaar en proberen op een voetstuk te komen door andere onderuit te halen.
2) De manier waarop het nu loopt, gaat prima, prachtige stats, veel nieuwe leden, maar ook veel wrijving.
voorbeeld: iemand doet zijn best om met een leuk nieuw ontwerp van een t-shirt te komen en direct springen (overigens steeds dezelfde personen) erop om er een prachtige flamewar van te maken, erg leuk voor de persoon die al die moeite doet!
3) Het gedrag van sommige leden op andere boarden van "de concurentie", schaam me er bijna voor om een Dutch Power Cow te zijn.

De redenen die ik hierboven aangeef, hebben niet allemaal met mezelf te maken, maar is gewoon een constatering dat er wat *eikels* tussenlopen, die het misschien in hun ogen wel goed bedoelen, maar best wel eens op hun gedrag aangesproken mogen worden.

Kortom geen verwijd naar niemand, ga geen namen noemen, van personen die mij het plezier van werken in een team hebben laten verdwijnen als sneeuw in de zon.
Ik ga nu mijn stat's updaten, verwijder mezelf uit het team en doe dus niet mee aan welke vorm van (mega)flush dan ook.

Mijn spaarstand op dit moment is 476.332 blokjes, welke ik pas na de megaflushes zal flushen om niemand in de weg te zitten tijdens de megaflush.

Groeten Blauwe.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Wow! Dit is wel zwaar k*t...

niet dat we 500k kwijt raken (ook balen) maar je was toch regelmatig hier op het forum te belezen...

Maar als je echt vind dat je dat moet doen, kunnen ik(we) je niet tegen houden...

Tot ziens... :'(

PS. Je bent nog altijd welkom hier op het forum hoor!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

blauwe,
ik zou graag namens alle niet-eikels van DPC (ik weet niet of ik daar bij hoor) onze excusses aanwillen bieden....
wel-eikels heb je overal... dus ook DPC

too bad....

Join TeamBVD!

Verwijderd

Heey Blauwe,

Je laat je toch niet wegjagen door een paar individuen? Daar sta jij toch boven?

Maar inderdaad, er zijn een paar irritante gasten die van mij de schoen mogen hebben. (tegen hun aars wel te verstaan)

:'(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Blauwe: Jammer, ik had je graag in het lijstje met topflushers van DPC zien staan.

Greetinx [eNeRGy]

Dit bericht is gewijzigd op aanrade van RubZie

(edited 27-04-2000).]

Verwijderd

Beste blauwe,
Ik kan me goed voorstellen dat je ermee stopt, ik ben het gedeeltelijk met je eens...
Ik begin me ook te ergeren aan DPC'ers die de concurrentie zit af te zeiken.
Mzzls

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Dit hoeft dus eigenlijk niet in dit forum waar rouw de boventoon voert...

tot ziens Blauwe

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

:'( huil huil :'(

Ik vind het echt jammer dat er een paar mensen het moeten verzieken voor de rest maar ik kan het van blauwe's kant best begrijpen. Ik hoop iig dat je hier (DPC) toch nog wel iets van leuke herinneringen aan over houdt.

Blijf je eigenlijk wel meedoen met RC-5 of stop je er helemaal mee?

Verwijderd

Hey Blauwe...

kan je niet nog één weekje wachten met je besluit?
niemand wil die eikels erbij, dat is logisch, en ze doen ook triest soms, maar dat zijn vrijwel allemaal ventjes jonger dan 16.
Daar sta jij toch wel boven, zoals TwwT_Unexplained al zei?
Laten we gewoon verder gaan, en ons gewoon nix aantrekken van die gastjes, dan stoppen ze er snel genoeg mee...

Mzl...
PolluX

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Shit, blauwe, dat is wel hardstikke zonde man, dat je er mee stopt omdat er een aantal eikels hier op het forum zijn die niks beters te doen hebben dan flamewars starten en andere teams uitzeiken :'(

Maar denk er alsjeblieft nog eens overna en bedenk dan gewoon dat je je van dat soort figuren niks aan moet trekken, die ignore ik ook altijd maar.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-05 12:29
Jammer jongens jammer. Laten we hopen dat sommige mensen af en toe eens hun mond dichthouden

DIT IS MIJN WEBSITE

• [eNeRGy]
Namens de meeste keyproxies en dpc.tweakers.org kan ik meedelen dat vanaf heden de heer Dirk-Jan wordt geweerd. Dit vanwegen zijn irritante gedrag in postings op dit forum en op het forum van TA!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk-Jan : ik wil je bedanken met dit resultaat. Prima bereikt hoor ! Waarom probeer je alles te verzieken voor DPC !!!!!

:( :( :( :( :( :( :(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Beetje laat mensen....
Kan iemand me ff uitleggen wat Dirk-Jan precies fout heeft gedaan? Geef die Dirk-Jan eerst een waarschuwing, dit vind ik wel heel radicaal :(
Hij is natuurlijk niet de enige...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Neo2K: een waarschuwinkje of 5 is dus niet voldoende volgens jou ? Hoeveel moeten er dan komen ?

Virussen? Scan ze hier!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Luister eens, ik heb nu al 4x verteld dat elkele post niet had moeten posten en dat het me speet, en ook aan jou blauwe, het is mijn doel helemaal niet om je hier weg te pesten, jullie hebben echt het idee dat ik alles wil verzieken... dat is natuurlijk helemaal niet waar...

ik vind het werkelijk zeer erg dat dit zover moet komen...

• [eNeRGy]
Ik wil net zeggen: hij is vaak genoeg gewaarschuwd.

Greetinx [eNeRGy]

Edit:

Dit bericht is tegelijkertijd met D-J gepost, is een reply op wildhagen's msg.

(edited 27-04-2000).]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Dit is de gecorrigeerde versie, sorry:

Ik zei 3 seconden geleden in #DPC ook:
ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen over gezeik. Wat er op ATforum gebeurt valt volgens mij best wel mee. Ik zit ze ook wel eens "af te kraken" omdat wij meer stijging hebben en maar een klein landje, al is dat gewoon leuk te noemen.
Ik zie graag wat urls van vervelende dingen door DirkJan (waarom hij gebanned is van dpc.t.n en een paar proxies), want tot nu toe lijkt het me alsof veel mensen ([energy] hoort daar zeker ook bij, alleen al met zijn zogenaamd stoere post in dit topic)zich gewoon aanstellen en van een mug.....enz.
En Blauw, sorry voor je, maar zoals ik al zei vanaf t begin ik geloof er nog steeds vrij weinig van. Maar dat komt omdat ik een pessimist ben ;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En is Dirk-Jan nu de zondebok? Slaat nergens op natuurlijk, tenzij ik die ellenlange flamewar tussen Blauwe en DJ gemist heb.

Blauwe is als ervaren Fokker echt wel in staat om onzin te negeren, heeft op Fok zeker erger geblaat gezien dan hier ooit staat, en het is volgens mij dus onzin om hier mensen aan te wijzen die "het verzieken".

Blauwe, niet zeiken, doorkraken! En als je echt niet meer wil, flush dan tenminste die blokjes terwijl je nog lid bent van DPC, of retire je email adres naar een DPC'er (mij :)). Anders verdwijnen ze in No-teams-land, en dat is ook zonde.
2 mei lijkt mij een mooie dag.

En wee je gebeente als ik je straks in 1 of ander S@H team zie opduiken.. >:) >:) >:), stuur ik persoonlijk marsmannetjes op je af!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

namens de Clan:

Het ga je goed blauwe, zeer spijtig dat je je laat imponeren door mensen die hun zwakte tonen door andere neer te halen omdat ze zelf niet hun doel kunnen bereiken.

Schijnbaar is hun enigste doel bereikt...

Wij steunen je in je besluit, maar vinden het wel erg jammer.

Namens de Clan,

Obiwan

• Chakotay
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

blauwe:

jammer dat je weggaat, maar je hebt wel gelijk.
jammer dat ik je niet heb kunnne overhlen om nog even te blijven.

waarom wordt dirkjan eigenlijk als enige afgezeken (ok hij zit nogal achterlijk te doen bij TA maar hij is niet de enige....)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Je bent nu al de 64e die zegt dat ik onzin op TA lul, maar nog niemand heeft mij een tread laten zien waar ik Flamebait/Flamewar/Scheld/andere onzin uithaal

(Ja EricB, maar voor die fout had ik 2 weken geleden al aan TA veronschuldigd en dat was ook geaccepteerd)

• RemCOW
  • Laatst online: 07:13
Tis jammer om te zien dat sommige DPC'ers elkaar wegjagen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

RemCOW : het is jammer om te zien dat sommige DPC-ers zich niet kunnen gedragen...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

:(

Verwijderd

Voor diegene die mij kennen van iRC (#DPC nick = DJ), als je in het vervolg DJ ziet Joinen op iRC dat ben ik het dus.

/me heeft zijn NICK geregged bij nickserv :)

Verwijderd

Nou ik zie niet in wat Dirk-Jan fout heeft gedaan . Er gebeuren hier op het forum veel ergere dingen . En die 500.000 blokjes van Blauwe die komen echt niet . Die zijn er namelijk nooit geweest en ik heb dit ook al lang zien aankomen . Geen woorden maar daden en liever 100 leden die echt 5000 flushen dan 1 die al weken roept over 500.000 en niks laat zien . Zo en nou ban mij ook maar , maar dit was mijn mening of jullie het er nu mee eens zijn of niet .

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Zonde dat dingen zo moeten lopen.

Ik weet verder niks af van de gebeurtenissen die er op een 1 of ander TA (??) forum zijn gebeurt, maar ik vind het wel jammer dat Blauwe op zo'n manier bij ons weggaat.

Succes met het kraken Blauwe
En kom gerust nog eens langs op dit forum.

Greetz GG

P.S. Wat is nou dat TA of AT forum waar iedereen het over heeft?
Het AnandTech forum?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Hmmz, heel jammer Blauwe.

Laat ik eerst zeggen ik respecteer je beslissing, ook al kan ik het er niet echt mee eens zijn.

In een chatbox kan het bijvoorbeeld heel gezellig zijn. Dan komt er een eikel langs en begint te klooien. Dan kun je 3 dingen doen.
Verplaatsen, negeren of kicken.

Verplaatsen kan niet, want iedereen wil uiteraard bij DPC blijven.
Kicken is dan ook een mogelijkheid (na waarschuwen dus).
Negeren is niet makkelijk, maar werkt wel het beste.
Het gaat toch om de kern tenslotte die je steunt/lol bezorgt.

De flamewar heb ik dan denk ik gemist, want ik heb maar een aantal negatieve opmerkingen jegens Blauwe gezien.

Ik zou zeggen, flush je melk voorraad, bewijs daarmee dat je het wel kunt, en retire zo met eer.

't ga je goed Blauwe

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

blauwe: tipje als je niet voor ons gaat flussen doe het dan voor #koffie ofzo hebben die ook een x hun lolletje :)

Stichting eth0

Verwijderd

Neeeheee dat meen je niet!!!

Maar wat er op een ander forum gebeurt, dat interesseert jou toch niets? En dan nog wat heb JIJ ermee te maken. Ik kan het heel moeilijk geloven dat je DPC verlaat.... :'(

Het ga je goed....

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik kan hier heel kort over zijn

slechts 2 dingen schieten me te binnen:

1- ik was hier al bang voor (zal niet zeggen ik wist het, want ik wist het niet zeker en wist het dus ook zeker niet)

2- watje!
Als dit een reden is om jezelf terug te trekken
watje watje watje

nog eens aan toe zeg....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

/me is het volledig met Andy eens...

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

hm nd lekker ben jij zeg....imo heeftie wel gelijk

Stichting eth0

• Gregoor
Het enige wat ik er zo van kan zeggen is dat ik denk dat het een beetje uti de hand gelopen gelopen is en dat sommige mensen maar eens na moeten gaan denken of ze wel altijd de goede dingen gedaan hebben (ik wijs hiermee naar niemand specifiek).

En dat iedereen dan daaruit zijn conclusies mag trekken en dat we elkaar maar gewoon mogen respecteren. Dus niet dat als blauwe zegt dat hij +- 500k gaat flushen (wat ik trouwens geloofde, maar dat boeit niet), en mensen geloven dat niet of zijn stiekem jaloers dat ze dan hard hier gaan roepen dat het gelul is. Houdt het gvd gewoon lekker voor je en ga niet een ander uitzeiken.

Dat was het wel zo'n beetje want ik heb dus echt geen zin om dit verder uit de hand te zien lopen aangezien ik al vrj lang lid ben van DPC en het al de hele tijd goedgegaan is en ik denk dat dit niet nodig is.

Verwijderd

ten eerste vind ik dit echt jammer, maar in elk team zitten er wel een paar die het verzieken en ik denk dat je je daar niets van aan moet trekken
maar het blijft natuurlijk altijd je eigen keuze om je terug te trekken en dat besluit respecteer ik dan ook
ten tweede vind ik het ook jammer dat er sommige mensen zijn die blauwe niet geloven.
als blauwe zegt dat ie 500k gaat flushen dan geloof je dat toch (ik iig wel). als ik zeg dat ik 10000 ga flushen geloven jullie mij toch ook (hoop ik). wat ik wil zeggen is dat je elkaar gewoon moet kunnen geloven en als niemand elkaars schattingen vertrouwt dan zou er nooit iets als een megaflush zijn.

het is gewoon vervelend dat een paar het verpesten voor de rest (denk ook aan de proxys) en dat daarom leden uit het team stappen

jammer jammer jammer

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

oopzz verklaring hieronder gat iets fout

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

ik ben het met master gamer eens je mot elkaar geloven anders heb je toch niets aan dat team lekker team dan, als je elkaar niet vertrouwt. Maar dan nog blauwe ga met eer en flush nog ffkes! laat zien dat jij het wel kan en haal alle twijfel weg !!!

Ik geloof in jou en ik graas verder want me comp is er weer

mzzls

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• brilsmurf
  • Laatst online: 14:59
Wat een gezeur allemaal zeg.
blauwe exit, of het nou waar was of niet wat ie allemaal beweerde, niet meer over hebben.
En gewoon doorgaan op volle kracht met dpc allemaal natuurlijk zodat we binnen de kortste keren die 400000 blokken ZELF extra hebben gegenereerd.

• Gregoor
Laat maar hangen, ik wil dit gedoe zo snel mogelijk over hebben.

• Duffels
  • Laatst online: 15-04-2019
sjezus mina (sorry voor mijn taalgebruik)
Ik kom hier nu al bijna 1,5 jaar maar dat jullie het zelfs voor elkaar krijgen om elkaar op stang te jagen en ruzie te krijgen via de computer.....

Ik volg dit zoals boven geschreven al een aardige tijd en ik moet zeggen dat ik Blauwe gelijk geef in de punten die hij opnoemt.

Ik vind het alleen jammer dat hij weggaat omdat een paar kinderachtige gassies het 'verzieken'.

DPC heeft meer als 1600 leden waarvan er maar een paar zo aan het kloten zijn. daarvoor ga je toch niet zomaar opstappen uit het team?

Mvg,
Arthur

p.s. om alleen dirk-jan de hele tijd aan te vallen vind ik ook een beetje lame.

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
He blauwe, jammer dat er maar een paar personen nodig om jouw tot dit besluit te laten komen. Ik vind dat je daarmee de rest (wat toch zeker meer dan 99% is) wel een beetje in de kou laat staan.
Geef het niet zo snel op en blijf gewoon mee doen :)

Volvo V70 D5 my2011

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
slik

Verwijderd

Ben nog niet zolang lid van DPC (65 dagen ofzo) maar ik vind dit dus echt jammer.
Van de ongeveer 1600 leden zijn er dus een paar die ons ff 500K blokjes door de neus boren. Conclusie volgt dan ook als volgt.

1 Het zal heus niet alleen Dirk-Jan zijn die
dit soort activiteiten doet.
2 Dit soort people (a la D-J) moeten we dus
uit de DPC gooien (vind ik)
3 Blauwe --> Doe het met eer dan vind ik,
bewijs de mensen die in je geloven (waaronder de UDPCC) nog een keer een
dienst door gewoon die 500K blokjes te
flushen! Ik zie NO PROBLEMO om dat NIET
te doen. Dirk-jan & aanhang hebben er echt
geen nadeel van als je het niet doet maar
het Team (DPC) wel!!
Dus bewijs DPC de laatste eer zoals in dit
forum aan jou is gedaan.
4 Mensen die irritant doen kan je negeren en
dat is nou juist wat we zouden moeten doen
klachten uitzoeken en gasten laten oprotten
uit DPC.
5 Relax en Enjoy Life!

Dat zijn mijn ideeen en opmerkingen. Denk
dat ze wel in de DPC-maatstaaf van normaal passen en anders, dan niet.
Greetz

Utrecht DPC clan.

• redwing
  • Laatst online: 18:31
Ik vind het zelf nogal slap om er zo mee op te houden omdat er een paar binnen het team zitten te klooien. Verder ben ik het niet eens met het gedrag bij 'de concurrentie'. Ik ben daar eerlijk gezegd niets tegengekomen dat als flamewar kan worden gezien. Kijk trouwens maar eens bij anandtech, die link van wildhagen, dan zie je dat ze er zo bij anandtech ook over denken. Het zelfde was trouwens ook te halen uit de reakties die op de bewuste topics kwamen (en zo niet geef eens een link die ik dan gemist heb). De rest van de punten moet ik je wel gelijk geven, want dat diel me ook al een paar keer op, dat er eentje zijn best doet, en gelijk door een paar anderen wordt afgezeken :(
Ik snap iig niet dat je er om zo'n reden mee ophoudt, maar als je er je echt zo aan ergert moet je er inderdaad gewoon mee ophouden, het moet wel leuk blijven. En die blokjes, gewoon flushen tijdens de megaflush, daar zijn ze toch voor. En de enige die je er mee hebt om niet te flushen zijn de andere teamleden. Oftewel gewoon blijven, je niets van die paar etters aantrekken en tijdens de megaflush gewoon meedoen, en natuurlijk altijd vrolijk blijven :) :) :) :)

[removed]

• [eNeRGy]
Ik wil graag even reageren over het feit dat Dirk-Jan nu wordt aangepakt.

KIjk, enkele proxybeheerders (Wildhagen, en ik in ieder geval) en de eigenaar van dpc.tweakers.net (Chaos) liepen ons al een tijdje enorm te ergeren aan de acties die Dirk-Jan op het TA forum en op dpc.tweakers.net uithaalde. Grove reacties, Beledigingen, Uitdagingen en het te grabbel gooien van de goede naam die DPC had bij Team Anandtech.

Hierover hebben we Dirk-Jan aangesproken middels postings op het Team Anandtech Forum. Echter kwam hier geen reaktie op.

Toen gisteren Blauwe als één van de redenen aangaf dat hij het team ging verlaten omdat (onder andere) mensen op andere forums zich niet konden gedragen werd het ons te veel, en zijn we meteen tot actie overgegaan.

Het gaat ons niet alleen om het feit of er wel of niet 500.000 of minder of meer wordt geflushed, maar ook dat er een leuke sfeer in het team heerst. Iets dat momenteel even niet zo is.

Ondertussen heeft Dirk-Jan in sommige threads op het forum van Team Anandtech zijn excuses aangeboden en heeft hij uitgelegd dat hij een geintje maakte. Nu blijkt ook uit de reakties van hun leden dat het niet als een geintje werd/wort gezien. Iets wat wij er dus ook niet uit hadden begrepen.

Ik hoop hiermee het verhaal een beetje verduidelijkt te hebben voor de mensen die niet actief het verhaal gevolgd hebben.

Even voor de compleetheid de thread waar ik over sprak: http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&thr eadid=156169

Greetinx [eNeRGy]

(edited 28-04-2000).]

• Eddict
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

/me maakt het geen zak uit!

Verwijderd

Het lijkt er inderdaad op dat Blauwe niet aan zijn (zelf) opgelegde verplichtingen kan voldoen. Hoewel schijn uiteraard kan bedriegen.

Ik denk verder dat Dirk-Jan voorlopig geen domme posts meer zal doen. Hij lijkt het goed door te hebben. :)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Vin het wel jammer dat het dan alleen DJ is die 'gestraft' wordt.
Er zijn er meerdere. Daarom zou Blauwe eigenlijk tegen de juiste personen WEL de namen moeten noemen. Als er niks met die personen aan de hand is, gaat alles vrolijk door.

Ben het wel eens en vind het een pluimpie verdienen dat gasten als Chaos en NRG een oogje in het zeil houden, ze hebben het beste met DPC en tweakers.net voor.....

BTW waarom heeft Blauwe geen enkele reactie meer gegeven?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Ik denk dat iedereen die bovenstaande link naar het AT forum effe leest, wel duidelijk zal worden waar het om gaat... Spijtig, triest en kinderachtig. D-J, sorry, maar je lijkt je stierlijk te vervelen als je tijd hebt om zo'n domme postings te maken. Maarja, er zijn er inderdaad wel meer te vinden die een gelijkaardig probleem hebben... En Blauwe, spijtig dat je niet meer mee graast voor DPC. Ik zou je wel willen vragen om effe goed deze topic te lezen en er een nachtje over te slapen. Niet gewoon het hele team laten stikken voor enkele pubers die na hun schooltijd hun agressie, frustratie en minderwaardigheids -complexen uitwerken op forums zoals hier en op TA. Als je je blokjes flushed voor DPC beloof ik je persoonlijk een T-shirt van DPC (die bestonden toch al hé ?).

No offence, just criticism...

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
ik vind het zonde dat we mekaar wegpesten, zeker als het om 500K :P gaat.

wat dirk-jan betreft, niet meer doorzeiken

Zeg blauwe, post is effe een link naar je stats want ik wil nog wel een datum horen wanneer er geflusht gaat worden.

Als je die 500K niet hebt ben je gewoon watje die met zijn grote bek de schuld aan ons gaat geven over dingen die hijzelf niet waar kon maken.

Verwijderd

Ik ben het met Andy eens... niet zeiken man blijf gewoon...
en voor die gasten die dom doen dat hij bluft over die 500k... als hij dat zegt moet je er gewoon van uit gaan dat hij dat haalt... zo niet dan mag je hem DAN pas uit gaan lachen (mocht je het echt zo graag doen)

jammer..

Verwijderd

OK, mzlz blauwe, en dirk-jan kan gewoon op mijn proxy terecht, ik zal speciaal voor jou poort 80 even opengooien. Ik denk niet dat je nopg eens iets raars zal doen hierna :). Alhouwels je natuurlijk ook dpc kan verlaten hierna, maar dat moet je zelf weten.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

blauwe.. laat je niet wegjagen!

Verwijderd

Blauwe, ik hoop dat je toch bij DPC wil blijven.
Wat een week weer:
- een paar koeien van mij deze week gebanned
- per ongeluk geflusht (overloop)
- hele serie random blocks gekraakt
- Nederland - Schotland : 0-0
en nu ook nog blauwe weg........

• Floor-is
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

F*ck, blauwe da's mooi kl*te...

Ik zie mezelf niet als een flamer, dus hoef me niet aangevallen te voelen.

En D-J, ik kan begrijpen dat je het als een grapje hebt bedoeld, maar met een smiley had dat ietsje duidelijker geweest en hadden we nu misschien ietsje minder shit gehad, zowel met TA als blauwe. Wel moet ik zeggen dat het mij iets overdreven lijkt om hierdoor meteen niet meer te flutzjen.

Kijk als je 500K WU's hebt heb je het echt goed gedaan. Ennuh jah, wat moet ik zeggen. Als je ze niet voor DPC wil flutzjen, doe het dan bij team #koffie, die zouden het wel tof vinden. (Zoals iemand anders als zei (kan ik ff niet terugvinden)).

Damn, ik dacht, ga lekker op vakantie, maar dat gaat dus niet echt leuk worden. Eerst blijkt mijn internet verbinding niet lekker te werken, waardoor ik tot ik terug ben van vakantie niet meer kan flutzjen voor de megaflutzj en nu dit, ben een beetje teneergelsagen door het nieuws.

Ik heb dus geen plezier, maar wens het jullie wel toe:

Plezier

Bericht hierboven

• harrie_1
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Dit is echt mooi k*t dat Blauwe weggaat vanwege een aantal 'dpc-leden'.
Ik hoop dat Blauwe dit allemaal leest en terug gaat komen op zijn besluit.
Dus misschien dat Blauwe es ff kan reageren op al deze berichten.

Mzzl Harrie_1

Merkez

• Gregoor
ErikB, toffe actie. Ik ben het er namelijk ook wel mee eens dat Dirk-Jan sommige dingen water beter aan had kunnen pakken, maar om hem dan meteen te gaan bannen uit een team waar hij uit vrije wil aan mee doet vind ik ook weer zoiets.

Dirk-Jan: Denk de volgende keer gewoon ff wat beter na voordat je iets post oke, helemaal op de TA forums, dan komt dat de sfeer tenminste ten goede.

Verwijderd

Wow dit is spannender dan de gemiddelde soap, dat had ik nooit verwacht toen ik rc5 ging kraken.

Als het toch een principe zaak is dan snap ik niet wat het aantal door blauwe gespaarde blockjes ermee te maken heeft ... Dat komt alleen maar kinderachtig over om dat dan te noemen. Een echte kerel had die dingen gewoon geflusht en dan gezegd: Sorry maar ik vind het eikelgehalte te hoog bij DPC ... tabee !

Sowieso denk ik dat een beetje volwassen persoon zich niks aantrekt van wat een paar eikels zeggen. Maar ik herinner me nog een paar posts waarin het aantal door Blauwe gespaarde blokjes in twijfel werd getrokken. En daar werd door blauwe toen ook al zeer heftig op gereageerd en toen dacht ik al: "Waar maak je je druk over, je krijgt je gelijk toch wel als je ze flusht. Daar sta je toch boven ?". Maar blijkbaar dus niet.

Oh en als iemand ook maar durft te suggereren dat ik er naast zit dan stappen de Insomniacs op hoor en we hebben wel 144683 blokjes gespaard *lol* .Dat klinkt toch super kinderachtig ?

Get a grip, Blauwe, ik ken je niet maar in mijn ogen ben jij diegene die zich als grootste eikel gedraagt.

En die arme Dirk Jan heeft wel vier keer zijn excuses aangeboden die heeft zijn lesje wel geleerd.

• Bluestorm
  • Laatst online: 20-08-2022
Vraagje:
Is "blauwe" Michel in de stats? Hier kwam ik op toen ik op @vanderhulst.nl zocht (zelfde domein als dat van blauwe)

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Bedankt EricB, maar die poort 80 had ik dus nodig voor PC's op school... en dat zijn er +/- 30... en die kan ik niet zomaar ff veranderen... (en het is nu toch vakantie)

dus blijven die op TwwT's flushen.

Verder zeg ik nog maar een keer dat deproblemen die ik veroorzaakt heb, totaal niet mijn bedoeling is, en ik het zeker ten zeerste aantrek dan Blauwe vertrekt.

Ik kan alleen maar zeggen dat het me ten zeerste spijt, en dat zulke dingen in de toekomst niet meeer zullen plaats vinden...
Het gaat er ook niet om dat ik van DPC.t.n en van die proxy's gebanned ben, het gaat mij erom, dant Energy, Chaos en Wildhagen mij niet als lid erkennen, terwijl ik met liefde en plezier voor DPC flush, en het laatste wat ik wil is DPC de grond in boren of zo...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wordt er niet een beetje overspannen gereageerd op de hele kwestie?????

Ik dacht dat DJ minstens het TA had uitgemaakt voor rotte vis, maar het gaat om een misplaatst geintje.

Yo blaauwe, jammer dat je er zo over denkt, maar vindt je niet een klein beetje overdreven?

Het is hier net de Rotary, wanneer er iemand een boer heeft gelaten tijdens een diner.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• [eNeRGy]
Deel 2

Greetinx [eNeRGy]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.