Sinds een tijdje heb ik een Epox 8k5a2+
Op zich is dit een mooi bordje en heb er niet direct veel problemen mee....
Nu heb ik een logitech optical muis die ik heb vervangen door een nieuwe omdat de oude kapot is.
Heb ondertussen ook mijn bios geflashed met "BIOS filename: 5A2P2B01.BIN (1900)" releasedate 11.01.02
En ik heb problemen met mijn muis !
De scroll functioneert niet goed in games, en de optical doet 'raar' met verspringingen en lockups alsof de lens de oppervlakte niet goed kan 'lezen'
De muis heb ik al op PS/2 en ook op USB geprobeert, dit zonder effect.
Ook krijg ik af en toe de indruk dat mijn pc heel langzaam loopt terwijl dit toch niet het geval zou moeten zijn.
Sys ziet er als volgt uit:
-chieftech 360 watt
-epox 8k5a2+
-Nanya 512 MB PC2700
-Asus geforce 4 V8420-S
-Pinneacle PCTV PRO
-Soundblaster Live Platinum
-plexwriter
-pioneer dvd rom
Wat ook een vette kuur is is dat mijn plexwriter heel vaag doet.. kan wel branden op 4x speed, maar zodra ik 'em op 8x speed ga zetten dan crasht mijn plexwriter (heb een plexwriter 8/4/32A)
Software veranderen helpt ook niet.
wie heeft zulke dingen ook weleens ervaren en heeft er een oplossing voor gevonden ???
Op zich is dit een mooi bordje en heb er niet direct veel problemen mee....
Nu heb ik een logitech optical muis die ik heb vervangen door een nieuwe omdat de oude kapot is.
Heb ondertussen ook mijn bios geflashed met "BIOS filename: 5A2P2B01.BIN (1900)" releasedate 11.01.02
En ik heb problemen met mijn muis !
De scroll functioneert niet goed in games, en de optical doet 'raar' met verspringingen en lockups alsof de lens de oppervlakte niet goed kan 'lezen'
De muis heb ik al op PS/2 en ook op USB geprobeert, dit zonder effect.
Ook krijg ik af en toe de indruk dat mijn pc heel langzaam loopt terwijl dit toch niet het geval zou moeten zijn.
Sys ziet er als volgt uit:
-chieftech 360 watt
-epox 8k5a2+
-Nanya 512 MB PC2700
-Asus geforce 4 V8420-S
-Pinneacle PCTV PRO
-Soundblaster Live Platinum
-plexwriter
-pioneer dvd rom
Wat ook een vette kuur is is dat mijn plexwriter heel vaag doet.. kan wel branden op 4x speed, maar zodra ik 'em op 8x speed ga zetten dan crasht mijn plexwriter (heb een plexwriter 8/4/32A)
Software veranderen helpt ook niet.
wie heeft zulke dingen ook weleens ervaren en heeft er een oplossing voor gevonden ???