Ik ben op dit moment bezich om de bekende speed page van AnandTech aan te passen.
Om nu alle getallen correct te krijgen voor RC5-72 ben ik dus opzoek naar zoveel mogenlijk benchmark getallen in combinatie met de CPU's.
Nu heb ik jullie hulp daar bij nodig omdat ik maar beperkt ben in het aantal computers waar ik toegang toe heb.
Wil jij mee helpen, dan moet je het volgende doen:
Draai de benchmark voor alle projecten met de geselecteerde core 3x.
Stuur mij de gegevens van jou CPU en de resultaten die jij hebt verkregen.
b.v.:
Pentium 3-800
RC5: 1,706,934 1,699,550 1,696,085
OGR: 5,596,622 5,596,622 5,590,544
OS is verder niet belangrijk wel moet het de 2.9001 client zijn.
Als ik per processor type minimaal van 5 verschillende personen/snelheden de gegevens heb gekregen worden de waardes als betrouwbaar beschouwd.
Let ook op, ik maak onderscheid tussen een P2, P3 en celeron en dus ook tussen en AMD Athlon Palonino(XP) en een Morgan.
Pas als blijkt dat hier een verwaarloosbaar verschil in zit worden ze gelijk gesteld.
Als ik van alle CPU's waar de nieuwe versie op draaid genoeg gegevens heb stel ik de nieuwe pagina beschikbaar.
Mijn e-mail adres waar op deze gegevens gedumpt kan worden is:
sir.kiekeboe@tiscali.nl
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[edit]
Foutje in e-mail adres. - moest . zijn.
[Edit 2]
Op verzoek van DiMension: Speed Page . . . . overzichts pagina waar je kunt zien welke CPU hoevaak is getest en alle resultaten worden weer gegeven.
Om nu alle getallen correct te krijgen voor RC5-72 ben ik dus opzoek naar zoveel mogenlijk benchmark getallen in combinatie met de CPU's.
Nu heb ik jullie hulp daar bij nodig omdat ik maar beperkt ben in het aantal computers waar ik toegang toe heb.
Wil jij mee helpen, dan moet je het volgende doen:
Draai de benchmark voor alle projecten met de geselecteerde core 3x.
Stuur mij de gegevens van jou CPU en de resultaten die jij hebt verkregen.
b.v.:
Pentium 3-800
RC5: 1,706,934 1,699,550 1,696,085
OGR: 5,596,622 5,596,622 5,590,544
OS is verder niet belangrijk wel moet het de 2.9001 client zijn.
Als ik per processor type minimaal van 5 verschillende personen/snelheden de gegevens heb gekregen worden de waardes als betrouwbaar beschouwd.
Let ook op, ik maak onderscheid tussen een P2, P3 en celeron en dus ook tussen en AMD Athlon Palonino(XP) en een Morgan.
Pas als blijkt dat hier een verwaarloosbaar verschil in zit worden ze gelijk gesteld.
Als ik van alle CPU's waar de nieuwe versie op draaid genoeg gegevens heb stel ik de nieuwe pagina beschikbaar.
Mijn e-mail adres waar op deze gegevens gedumpt kan worden is:
sir.kiekeboe@tiscali.nl
Alvast bedankt voor jullie hulp.
[edit]
Foutje in e-mail adres. - moest . zijn.
[Edit 2]
Op verzoek van DiMension: Speed Page . . . . overzichts pagina waar je kunt zien welke CPU hoevaak is getest en alle resultaten worden weer gegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 21:25 . Reden: verzoek ]