Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dremel Jubileum bij hubo 160 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja ja die heb ik vandaag eens op mijn fietsje bij de huboboer opgehaald en jammer genoeg betaald.
Maar weet iemand met welk opzetstukje een mooi rondje kan maken in een kunstof 5.25 frontje??
Alle tips zijn welkom :)

Mzzls

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
160 pleuro is errug duur, kheb een dremel cloon van de HEMA voor 50 pleuro. Hoe groot moet je rondje worden in je 5.25bay:? Ik heb eigenljik geen idee welk tooltje je moet gebruiken, ik gebruik altijd een gatenzaag of hoe zoiets ook heet, een boor die gaten van 76 mm kan maken. IS heel makkelijk zijn er in allerlei maten te krijgen.
btw. je hoeft niet te groeten aan het eind van je post, das hier nie gebruikelijk. En nog welkom op GoT

[ Voor 14% gewijzigd door Kawaii op 04-12-2002 20:47 ]

Verwijderd

ik zou gewoon die dingen gebruiken waar je ook mee door ijzer heenzaagd.. Die zijn lekker smal en sterk

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:55
Zo'n snij-schijfje, anders gewoon met de dremel allemaal kleine gaatjes boren naast elkaar en dan die met elkaar verbinden en afwerken...

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

waar ken je het beste zo'n dremel/kloon halen ???

Gabriël AM5

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Gaat het met een gatenzaag niet een beetje erg grof?
Ennuh, de "normaale' dremel kost maar 60 pleuro ofzo en daar zitten ook zat accesoires bij. Maar een rond gat krijg je met een splijpschijfje denk ik niet voor elkaar.

Verwijderd

thacow schreef op 04 December 2002 @ 21:44:
Ennuh, de "normaale' dremel kost maar 60 pleuro ofzo
Dan heb je het toch ook wel over een kloon neem ik aan, want ik heb nog nergens een 'echte' dremel gezien voor € 60.- hoor...

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 23:14:
[...]

Dan heb je het toch ook wel over een kloon neem ik aan, want ik heb nog nergens een 'echte' dremel gezien voor € 60.- hoor...
Ik heb mijn dremel toch echt gewoon voor 59 euro bij de karwei gekocht hoor :)

Verwijderd

Flem, uitkijken met al te gortig qua snelheid. Ik heb bij plexi gemerkt dat dat snel smelt, dus laag beginnen qua snelheid en ophogen als het goed gaat. Voor een rondje kan je een boor opmaat gebruiken of een slijpschijfje zoals al eerder gemeld werd. Afwerken met een slijp/schuur steentje is wel het fijnst voor de vingers...

Verwijderd

Deze is ook met de dremel gemaakt (fl 125 bij de Kijkshop destijds)

Afbeeldingslocatie: http://www.westerbaen.cistron.nl/wc/09.jpg

idd langzaam steeds stukjes slijpen met een slijpschijffie (ik gebruik vrnl de 426) en dus eerst ondiep helemaal rond en dan steeds wat dieper, nabewerken met een schuurpapiertje en mooier rond laten lijken door een fingerguard >:)

Gelukkig hebbik nu wat gatzagen...wat een werk zijn die gaten zeg...

Verwijderd

Ik heb zelf gewoon zo'n tegelfreesje gebruikt om makkelijk in plastic kapjes te frezen. Dit is goed te doen en als ie dan op max werkt vliegt de dremel er bijna doorheen...

pic van mijn casemod (HQ08) komen als de LEDs binnen zijn.

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 09:09
Bij de Formido een Dremel kloon voor 29.95 verschil is 15 watt met de originele.

Verwijderd

ali-a schreef op 05 december 2002 @ 11:05:
Bij de Formido een Dremel kloon voor 29.95 verschil is 15 watt met de originele.
Uhhm, ja ok. Maar wat is het maximale toerental dat met deze clone dremel mogelijk is? En dan nog niet echt over de kwaliteit te spreken. Ik ga dan liever voor een ecte Dremel ipv een clonetje. We kiezen toch ook geen Outtel :( als we AMD's _/-\o_ tot onze beschikking hebben?

Verwijderd

160 EURO is idd veel. Je kan ze veel goedkoper krijgen. En die dremel clonen die doen het ook goed. En die zijn een stuk goedkoper. :)

• Kawaii
  • Niet online
sapphire schreef op 04 december 2002 @ 21:35:
waar ken je het beste zo'n dremel/kloon halen ???
Nu tijdelijk bij de HEMA onder de naam hobby, boor en slijpmachine voor 50 euro. Zeer goed ding, traploos instelbaar 15k tot 30k, 40 accesoires, flexibele as, en nog twee rare dingen.

Bij de kijkshop voor 35 eruo, een FERM dremel cloon, ook traploos instelbaar (toerental weet ik nie ik denk ook 3k) 40 accesoires en een flexibele as. Is ook zeer fijn, had ik todat ik te barrel hielp, nou heb ik er een vd. HEMA.

Bij de gamma hebbe ze een KINZO cloon, heb ik geen verdere info van.

Dus gewoon ff wat rondkijken zou ik zeggen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kawaii op 05-12-2002 12:27 ]

• Kawaii
  • Niet online
thacow schreef op 04 december 2002 @ 21:44:
Gaat het met een gatenzaag niet een beetje erg grof?
Ennuh, de "normaale' dremel kost maar 60 pleuro ofzo en daar zitten ook zat accesoires bij. Maar een rond gat krijg je met een splijpschijfje denk ik niet voor elkaar.
Het gaat helemaal niet grof, als je het tenminste een beetje rustig aan doet. Als de boor er zo snel mogelijk doorheen wil hebben dan wordt het minder mooi idd, maar als je het rustig doet dus niet. En je kan het altijd nog een beetje bij vijlen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 11:11:
160 EURO is idd veel. Je kan ze veel goedkoper krijgen. En die dremel clonen die doen het ook goed. En die zijn een stuk goedkoper. :)
Tja, of koopt de prof. dremel met nette koffer en 70 extra tools, waaronder een bovenfreeshouder, flexibel verlengstuk, etc voor maar 110 euro >:)

• Kawaii
  • Niet online
Die vd HEMA/kijkshop heeft ook zo'n geval en zit ook nog eens in een koffer, nie zo'n mooie maar das nie erg, heeft alleen dan maar 40 accesories. Ik vind 60 eruo voor wat accesoires en een koffertje wel erg veel :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 20:34:
[...]

Tja, of koopt de prof. dremel met nette koffer en 70 extra tools, waaronder een bovenfreeshouder, flexibel verlengstuk, etc voor maar 110 euro >:)
Ik heb de jubileum set nog niet onder de 160 gezien.
Het rondje voor mijn ccfl schakelaar is klaar, geen pics> geen digicam :(
Ik ben nu van plan de vlakke kant van mijn volume knop te polijsten ofzo.
Ik ben wel tevreden over dat koffertje waar mijn beetsje in licht te slapen.
Pagina: 1