Toon posts:

MPIO MPG 256MB Plus of de MPIO DMG 128mb + 128mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb dus ff de afgelopen tijd beetje zitten rondneuzen op tweakers en een paar mp3 sites en zit beetje na te denken over 3 verschillende mp3 spelers.

de net nieuwe iRiver iFP-190TC 256MB, de MPIO DMG 256MB Plus of de MPIO DMG 128mb + 128mb upgrade.

Grootste verschillen tussen deze 3 en dan vooral iRiver en de MPIO heb ik wel kunnen zien, maar ik wil graag weten waarom de MPIO plus zoveel duurder is dan de standaard DMG en dan een 128mb upgrade.

Kheb alleen de volgende verschillen kunnen vinden:

DMG Plus:
Sennheiser Stereo oortelefoon set
GP 1600mah oplaadbare batterij
220v Batterij oplader (geschikt voor 1 batterij)
Bescherm tasje
Polsbandje

DMG:
Stereo Headphones (ketting formaat)
USB kabel
1 AA Batterij
Handriem
polsbandje

de Plus is 339 Euro en de normale 219 + 128mb = 264 euro
Waarom is dit verschil zo groot?

Laatste vraag, zo'n 128mb kaart, hoe werkt dat? Moet de oude er dan uit en krijg je inplaats van 1x 128mb 1x 256mb of 2x 128?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 20:35:
de Plus is 339 Euro en de normale 219 + 128mb = 264 euro
Waarom is dit verschil zo groot?
Wat je boven al aangeeft, die lader en andere spulletjes.
Laatste vraag, zo'n 128mb kaart, hoe werkt dat? Moet de oude er dan uit en krijg je inplaats van 1x 128mb 1x 256mb of 2x 128?
128MB SmartMedia gooi je in een gleufje, de andere 128MB zit in de speler zelf en is er niet uit te halen (SmartMedia dus wel).

Oh en ga voor de iRiver iFP-190T, dies ietsje beter dan de MPIO.

[ Voor 7% gewijzigd door Daan op 04-12-2002 21:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Phreak schreef op 04 december 2002 @ 21:10:
[...]

[...]

128MB SmartMedia gooi je in een gleufje, de andere 128MB zit in de speler zelf en is er niet uit te halen (SmartMedia dus wel).

In wat voor opzicht beter?

En maakt die lader en spulletjes echt 75euro uit? Zoja moet ik dan niet bij de iRiver ook een lader kopen?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Phreak schreef op 04 december 2002 @ 21:10:
[...]

[...]

Waarom is die iriver beter?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

voor 399 heb je een 5gig iPod, dus ik zou geen 339 uitgeven voor een flash speler :)

ik zou de iRiver kopen, om de prijs, het uiterlijk en de duurzaamheid

[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 04-12-2002 21:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Mooooody schreef op 04 december 2002 @ 21:20:
voor 399 heb je een 5gig iPod, dus ik zou geen 339 uitgeven voor een flash speler :)

Ik wou net zeggen voor 399 heb je een 5 GB iPOD of een 20GB creative Zen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Mooooody schreef op 04 december 2002 @ 21:20:

Is zo'n ding niet log?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Nou dat hangt ervanaf wat jij log vind. Het is kleiner dan zo een ouderwetse walkman en past in principe best in je broekzak.

• Daan
Mooooody schreef op 04 December 2002 @ 21:20:

Duurzaamheid is gelijk, zijn allebei degelijke spelertjes. Verschil zit 'em in de besturing van de speler zelf.

Mail0r: Lees deze review eens door ;)
reviews: Digit@lway's MPIO DMG versus de iRiver iFP-180T

Verwijderd

Topicstarter
Phreak schreef op 04 December 2002 @ 21:29:

[...]

Duurzaamheid is gelijk, zijn allebei degelijke spelertjes. Verschil zit 'em in de besturing van de speler zelf.

Mail0r: Lees deze review eens door ;)
reviews: Digit@lway's MPIO DMG versus de iRiver iFP-180T
Die had ik al even oppervlakkig gelezen zal em zo ff doorspitten maar vond het wel interessant om even de mening van meerdere te horen.

Zo'n Ipod heb je toch FireWire voor nodig?

• Daan
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 21:32:
[...]

Die had ik al even oppervlakkig gelezen zal em zo ff doorspitten maar vond het wel interessant om even de mening van meerdere te horen.

Zo'n Ipod heb je toch FireWire voor nodig?

Kan ook met USB (1.1) maar koop gewoon een FireWire kaartje erbij a 45,- ofzo en dan heb je een veel snellere overdracht van bestanden.

Verwijderd

Topicstarter
Om nog even terug te komen op een eerdere vraag. Moet ik nog een aparte lader kopen ofzo voor die iRiver en dan standaard MPIO, want bij de duurste van 339e heb je dus een veel sterkere batterij plus speciale ladere. Of is dat gewoon een standaard lader waar je ook normale batterijen mee oplaad?

En hoeveel kost me zo'n 1600mah batterij?

Ok ben er achter gekomen dat lader + 4x 1800mah batterijen 47e kost. zo komt die iRiver wel heel erg dicht bij de prijs van een MPIO Plus.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 21:54 ]

• Daan
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 21:48:
Om nog even terug te komen op een eerdere vraag. Moet ik nog een aparte lader kopen ofzo voor die iRiver en dan standaard MPIO, want bij de duurste van 339e heb je dus een veel sterkere batterij plus speciale ladere. Of is dat gewoon een standaard lader waar je ook normale batterijen mee oplaad?

En hoeveel kost me zo'n 1600mah batterij?

Laders voor NimH batterijen zijn niet altijd geschikt voor NiCad's en andersom hetzelfde. En voor die DMG Plus heb je niet een sterkere batterij nodig dan de normale DMG of de iRiver.

Als je oplaadbare batterijen gaat gebruiken heb je vanzelfsprekend een lader nodig, maar de spelers werken ook met normale batterijen.

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 19:32
Ik ben denk ik zelf van plan de iRiver iFP-190TC 256MB te kopen ik vin het echt een strak dingetje maar vinden jullie dat ik die moet kopen of hebben jullie nog een goed advies ?

Verwijderd

die iFP-190TC lijkt me idd wel lekker :9
Ik zat al aan de iFP-180T te denken, die uit de review, maar ik vind 256MB toch wel een vereiste, en die kleine versie is ook niet uit te breiden...

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:01
Ik heb een diva mp3 speler met standaard 32 mb +256 kaartje voor 220 euro bij www.mp3cdspelers.nl :)
Pagina: 1