Op mijn pc is mijn zip de c, cd-rom de d en hd de e. Ik zou de zip en de hd graag omwisselen, maar dit lukt mij niet. In systeembeheer -> computerbeheer -> opslag -> schijfbeheer geeft hij altijd de melding 'kan driveletter van systeem- of opstartvolume niet wijzigen'
Klopt, kan overigens wel dacht ik (zie Microsoft Knowledge Base), maar dan moet je in je register ook alle verwijzingen veranderen van E: naar C: en dat kost iets meer tijd
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit E zal je opstart partitie zijn (je enige zelfs denk ik) en deze is voor zover ik weet inderdaad helemaal NIET aan te passen
De ZIP en je CD-Rom wel.
Verwijderd
Ik heb dat via gpedit.msc gedaan (zie de windows faq
)
Overigens kun je niet een letter gebruiken die al in gebruik is dus je moet even bijvoorbeeld de zip maar f: zetten en dan de c: omdraaien. De opstartpartitie kan denk ik niet
En let er idd op dat ALLE software nu naar een andere driveletter wijst
Overigens kun je niet een letter gebruiken die al in gebruik is dus je moet even bijvoorbeeld de zip maar f: zetten en dan de c: omdraaien. De opstartpartitie kan denk ik niet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 20:17 ]
Is er niet een iets gebruiksvriendelijkere oplossing? Een of ander progje ofzo?Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 20:17:
Ik heb dat via gpedit.msc gedaan (zie de windows faq)
De opstartpartitie kan denk ik niet
Hij gaf de foutmelding nadat ik dit gedaan had.Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 20:17:
Overigens kun je niet een letter gebruiken die al in gebruik is dus je moet even bijvoorbeeld de zip maar f: zetten en dan de c: omdraaien.
Pagina: 1