Toon posts:

[N64] accesoires en spellen kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond mijn "oude" N64 weer op zolder, en kreeg eigenlijk wel zin, gewoon weer even mario spelen, punt is nu, die spellen zullen nu ongeveer gratis zijn, ik heb een controller nodig en een scart (of RF kabel liever). Ik ging toenet naar de bart smit, en wat blijkt, die lui verkopen helemaal NIKS meer op dat gebied, alleen nog maar gamecube en xbox enzow.

Iemand een idee waar ik dit soort spul kan krijgen? internetwinkels zijn ook prima.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

2e hands kan je wel wat krijgen, maar t is imo te duur :/ (via internet vooral dus)
ik wilde nl een n64 met een paar spellen kopen (mario, OoT, diddy kong racing), vroeg een gast 400 euro voor :|
ZOVEEL geld heb ik nou ook niet :/
dus ben ik maar aan de emulator gegaan, maarja :/

maar voor winkels moet je dus aan de specifieke game-winkels beginnen, of 2e hands gaan kijken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 04-12-2002 20:07 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik weet niet waar je woont, maar een echte gameshop heeft nog wel dat soort dingen. Anders misschien tweedehands, of op marktplaats.nl of ebay.nl.

Succes.

Edit: Net voordat de GC in de winkjel lag, ging ineens heel het N64 assortiment de deur uit bij de meeste zaken. Alles voor weinig. Maar misschien wil je dit helemaal niet weten...

[ Voor 37% gewijzigd door GZ op 04-12-2002 20:10 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GolbeZeromus schreef op 04 december 2002 @ 20:07:
Ik weet niet waar je woont, maar een echte gameshop heeft nog wel dat soort dingen. Anders misschien tweedehands, of op marktplaats.nl of ebay.nl.

Succes.
2 zielen 1 gedachte :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Hilversum, zit 4 dagen in de week in Amsterdam, maar er zijn geen winkels die het nog verkopen? wel schande overigens, ik kon overal tot like vorig jaar ofzow de ouwe 8bit NES crap kopen, de wereld wordt teveel verwend :{

Verwijderd

ik heb het zelfde. Alleen wil ik nu effe 4 (nieuwe) afstandbedieningtjes hebben omdat de oude bijna allemaal verneukt zijn. Ga binnekort maar es effe rondkijken...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Je moet van die winkels als Nedgame (www.nedgame.nl) hebben. Zit hier 1 in de stad en die heeft nog redelijk wat N64 spellen liggen (nieuw en gebruikt).
En anders op ebay.nl, of ebay.de (duitsland is veel meer en ook stuk goedkoper, alleen de verzendkosten zit je dan mee). Speelgoed ketens donderen al die historie eruit omdat het toch niet meer verkoopt (logisch) dus je moet het bij de kleine zaakjes zoeken. N64 spul is dus nog wel goed aan te komen, voor de ouwe trouwe 8bitter wordt het echt schaars (bijna alleen nog 2e hands en dan vaak ook in zo'n afgetrapte staat :'( ), dus wees er snel bij voor de N64 hetzelfde lot ondergaat :)

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy op 04-12-2002 20:38 ]

Flickr | Lego collectie

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Heb nog controllers en rf-kabels liggen, scart ook nog wel.
Moet je wel ff naar Amersfoort reizen :)

edit:
net even zitten kijken bij nedgame en dimension plus, viel me nog tegen wat hun hebben liggen. En dat terwijl Nedgame echt heel erg veel N64 games heeft ingekocht bij de grote dump van Nintendo. Je kan ook nog terecht voor accessoires bij de technische dienst van Nintendo (telefoonnummer staat in je handleidingen), daar moest ik ook m'n laatste partij controllers/Rf-kabels/scart-kabel en joystick-units bestellen :9

[ Voor 69% gewijzigd door NightHawk4 op 05-12-2002 00:13 ]

Verwijderd

http://www.dimplus.nl

Geloof dat ze nog kleine selectie op site hebben staan, anders even bellen (versturen onder rembours)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Laat nog ff weten wat je gedaan hebt :)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op HCC hadden ze n64 spellen zat, maar €49,- voor Majora's mask, €39,- voor Mario Kart enzo... :(

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
bij de free record shop op de webshop stonden ze voor 5 tot 15 euro, 5 euro voor majora's mask bijv.

doe mij d'r maar 10 8)7

en ik ga straks op zoek naar een beetje troep :P ik wil een controller, een scart (of rf, liever rf) kabel en de 2 zelda's hebben voor minder dan 60 pleuro.

Misschien lukt ut :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 09:06:
bij de free record shop op de webshop stonden ze voor 5 tot 15 euro, 5 euro voor majora's mask bijv.

doe mij d'r maar 10 8)7

en ik ga straks op zoek naar een beetje troep :P ik wil een controller, een scart (of rf, liever rf) kabel en de 2 zelda's hebben voor minder dan 60 pleuro.

Misschien lukt ut :D
IPV een N64 RF kan je ook een GC RF kopen, die dingen zijn compatible met elkaar :+
Zo doet mijn N64 het ook weer :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 10:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, wat toko's gebeld, geen succes.

Dan ga ik naar de zwarte markt. Beverwijk heeeree I come, pingele bij turken :P 8)7

Verwijderd

ik heb hier nog een N64 met een stappel games (10 tot 15), 3 controllers, expansion pack en ook een kabel. (weet niet of het de goede is.....)
Pagina: 1