Toon posts:

[win98] TCP/IP bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een netwerk installeren bij iemand die windows 98 heeft. Maar de cd-rom speler werkt niet. Dus kan windows de bestanden niet lezen van cd. Welke bestanden zijn het? Dan ik ze op floppie zetten voor haar.

Als iemand het wist heel fijn ;-)

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Een hele zooi.. is geen precieze lijst... Hang er gewoon een losse CD-ROM speler aan

Verwijderd

Beste is een andere CDROM eraan hange, want met floppy's ben je echt lang besig ;)

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Euh ... Zit er in die andere computer die je aan het netwerk wil hangen geen cdrom speler ?

Be Stronger Than Your Excuses

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kip & ei verhaal ....... hoe moet hij die lezen dan? :?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
precies, ik ben nu bezig om het ergens te installeren via schrijfje maar dit schiet niet op ;-(
Iemand enig idee?

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

fish schreef op 04 december 2002 @ 20:22:
kip & ei verhaal ....... hoe moet hij die lezen dan? :?
Een beetje tweaker zou dit niet eens vragen .......

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

KimSaRo schreef op 04 december 2002 @ 20:40:
[...]

idd... netwerkresources benaderen om je netwerkkaart te installen... lijkt me lastig... (oftewel wie is nu de tweaker :))

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 12:29 ]

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhm... volgens mij levert @Home bij de Handleiding een CD (in ieder geval bij de nieuwe handleidingen) om alle instellingen te installeren en browsers ed.
Daar staan tevens de bestanden ergens die benodigt zijn om het netwerk gedeelte te installeren (alles wat benodigt is om een netwerkkaart te installeren), iets van Net9.cab en nog een aantal cab bestanden.
Staan daar ergens apart in een directory.

Als iemand die cd nou ff bekijkt en ff post welke bestanden het zijn dan moet het geen probleem zijn voor de topicstarter denk ik zo ... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Enforcer op 05-12-2002 23:13 ]

Verwijderd

Als je al een netwerk had , kun je proberen steeds naar de \windows of \windows\system map te late wijzen.

Is er geen map met de .CAB bestanden op de schijf? Zo installeerde ik hem altijd

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:43
KimSaRo schreef op 04 December 2002 @ 20:40:
[...]

Ja, en ik ga ff mijn modem instaleren door de drivers van itnernet te trekken 8)7 . Denk eerst eens na voordat je meteen begint te blaten hoe goeie tweaker je nu wel niet bent

maar weer ontopic

ik heb dit vroeger ook heel vaak meoten doen met windows 3.11 :D
Toen rende ik gewoon van de zolder naar mn kamer heen en weer en keek elke keer welk bestand die vroeg en zette die op die diskette. Zo een uur lang trap op, trap af gerend. Best vermoeid :) Maar dit lijkt me de enige oplossing want ik denk niet dat je zo'n lijst kan vinden op internet

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Het kan makkelijker vaak staan de bestanden gewoon al in de windows\system dir.
Laat de boel gewoon installeren en zodra hij vraagt om een bestand dat hij niet kan vinden, kun je met de optie file zoeken de desbetreffende lokatie vinden en opgeven.
Pagina: 1